torstai 9. syyskuuta 2010

Elämässä voi onnistaa

Eilen sain syytöksiä ja uhkailua, että Venäjältä minulle tulisi palkkaa. Nämä luulivat, että minulla olisi jopa hyvä minuuttipalkka! Todellisuudessa nuo kiivailevat Kaukasian ihmiset erehtyivät täysin. Minun piti itse maksaa hampurilainen ja lauttamaksu. Myös minun itseni piti maksaa taksi, kun piti paeta pelottavia ihmisiä suojaan. Kukaan ei maksanut mitään minulle. Tehtäköön tämä on selväksi, mutta ihmettelen, kuka maksoi ja paljon noille miehille, että heillä oli niin voimakas tahto seurata ja häiritä useita tunteja Abdullah Tammen ja Juha Molari jokaista askelta.

Elämässä saa silti onnistua, vaikka mitään vieraan vallan rahoitusta ei olisi. Itse asiassa monia asioita tehdään kuitenkin velaksi. Niin minäkin teen, kun palkkani on pieni. Olen käynyt tällä viikolla katsomassa poikani kanssa Porschen Cayenne GTS -maastoautoa, joka on toki käytetty. Päätimme vaihtaa autoa vähän parempaan ja uudempaan kuin vanha autoni. Itse asiassa poikani alkoi puhua tuon auton puolesta jo kesällä, kun Pietarissa hän näki piha-alueella useita tuollaisia autoja. Pidän itsekin siitä, että siinä on enemmän suorituskykyä.

Olen muuttanut myös joitakin aikoja sitten Vantaalle. Uusi koti ei ole iso, mutta se on meidän perheemme näkökulmasta kaunis ja kiva. Elämässä voi siis onnistua, vaikka mitään pimeää rahoitusta ei tulisi mistään!

Ps.

olen nyt poissa blogini äärestä pari viikkoa, koska muita kiireitä on niin paljon em. lisäksi. Tällä viikolla pitää saada valmiiksi Venäjän kauppatie -lehteen 3-4 artikkelia, joista kaksi perustuu haastatteluihin. Sitten seurakuntavaalien ehdokaslistojen palautuksen dead line lähestyy sekä asiaan liittyvät kokoukset. Sitten on ihan oikeasti töitä. Lopulta pitäähän sitä itseäkin kehittää harrastusten parissa ja pitää oma yksityisyyttäni (siis sitä pääasiaa perhe-elämässä ja viranhoidossa). Tarvitsen tämän vuoksi rauhaa. Suosittelen eilisen episodin analysointia, kuvien ja videoitten sekä muun aineiston tutkimista yhä uudestaan, kun olen poissa julkisesta nettimaailmasta.

- - - -

Blogissani ei ole enää kommentointimahdollisuutta. Jos haluat käydä keskustelua kanssani, löydät puhelinnumeroni ja sähköpostiosoitteeni blogin esittelyn yhteydestä. Keskustelua voi käydä myös kanssani facebookin välityksellä

Юха Молaри: Домашняя страница – Juha Molari: Kotisivut http://personal.inet.fi/business/molari/

Юха Молари: Пресс-Портрет (YANDEX)

СМИ и Юха Молaри (коллекция)