Statcounter

maanantai 6. syyskuuta 2010

Mikael Storsjö, Pro Caucasus –yhdistyksen puheenjohtaja

Tässä julkisessa kirjeessäni Sinulle Mikael Storsjö (администратор сайта «Кавказ-центр» Микаэл Стурше) vetoan kunnioittaen ja ystävyydellä jalomielisyyteesi, jotta puhdistat Doku Umarovin (Kaukasian emiirikunnan) virallisen äänenkannattajan Kavkaz Centerin terroristisivustolta pois kaikki venäjäksi ja englanniksi sekä muilla kielillä kirjoitetut tekstit, joissa on kirjoitettu minusta (Juha Molari) sekä ystävistäni Abdullah Tammi ja Johan Bäckman. Me kolme olemme sentään ihan tavallisia Suomen kansalaisia, jotka haluavat elää turvallista ja rauhallista elämää.

Nyt ei ole edes kyse siitä, oletko Sinä – kunnioitettu IT-alan ammattilainen Mikael Storsjö – kirjoittanut kaikkia niitä tai osaa niistä tai ollut vastuussa mainittujen tekstien syntyyn innoituksen antajana. Kyse on siitä, että juuri Sinulla on kaikki toimintakyky puhdistaa terroristisivusto valheellisista ja jopa uhkaavista teksteistä, joissa minua ja ystäviäni kuvataan. Olet kuitenkin Pro Caucasus –yhdistyksen puheenjohtaja ja olet kertonut käyttäväsi useita tunteja päivässä Kaukasian asioiden tiedottamiseen. Vetoan siis Sinun vastuuntuntoosi ja lähimmäisrakkauteesi!

Vastavuoroisesti minä poistan blogeistani kaikki kirjoitukseni ja tekemäni haastattelut, joissa on sinun osallisuuttasi Kavkaz Centerin toimintaan arvioitu tai arvosteltu. En tietenkään poista tuomioita itse terroristien brutaaleja toimia vastaan, jotka Sinä itsekin kerroit äskettäisessä ohjelmassa tuomittaviksi. Siis mehän olemme silloin samalla puolella taistelussa Kaukasian emiirikunnan terroristeja ja Kavkaz Centerin supertähteä (Doku Umarov) vastaan laillisen esivallan puolella Venäjällä ja Suomessa. Jos Kavkaz Center on sinulle pelkkä harrastus ja Kavkaz Centerin aatemaailma on sinulle niin vastenmielinen, niin miksi et luovu koko sivustosta, koska tuo sivustohan tunnetusti ylistää terroristeja marttyyreiksi.

Voisitko siis ystävällisesti rauhaa rakastavan kanssatoverisi kanssa puhdistaa maineeni Kavkaz Centerin sivustolta tavalla tai toisella? Mehän molemmat olemme suomalaisia, joten kai sinussa on sen verran "talvisodan henkeä", että rohkenet kamppailla suomalaisen lähimmäisen puolesta terroristisivuston hirvittäviä kirjoittajia vastaan. Älä ole rintamakarkuri tässä asiassa, kun on kyse laupeudesta ja ihmisarvosta! Tekstien poistaminen on varsin yksinkertainen ja nopea toimi. Näitä tekstejä on kertynyt puolen vuoden aikana jo toistakymmentä. En pidä asiaa lainkaan vähäpätöisenä. Sinun ei suinkaan pidä sallia sananvapauden nimissä, että joku hirviö käyttää antamaasi IT-palveluja tuolla tavalla vakaumuksesi vastaisesti minun ja ystävieni solvaamiseen.

Olen tavallinen pikkukylän pappi, joka luonnollisesti pelkää kaikkia aseita ja räjähteitä kantavia partaveikkoja sekä heihin liittyviä kytkentöjä. Olen luonteeltani hyvin arka, pieni ihminen, joka haluaa vain rauhaa maailmaan. En osallistu edes poliittiseen toimintaan, vaan ainoastaan rukoilen yksinkertaisessa lapsenuskossa paremman maailman puolesta, jossa pahat henget ja julmat ihmiset eivät saisi tehdä ikäviä asioita toisia ihmisiä vastaan. Siksi olen erittäin huolestunut, kun kuvani ja nimeni ovat tuolla sivustolla, jossa kuvani ja nimeni yläpuolella yläpalkissa ovat kyseiset petomaiset, brutaalit terroristipäälliköt. Sääli siis minua ja poista KAIKKI jutut, joissa Kavkaz Center on kirjoittanut minusta. Ne kaikki jutut ovat kaiken lisäksi jopa törkeästi valheellisia ja halventavia. Helppohan minun olisi olla rohkea taistelija kaikenlaisissa vaarallisissa suhteissa, jos minulla olisi tukena ja turvana isot turvallisuusorganisaatiot ja sen mukainen toimeentulo, mutta nyt olen aidosti huolestunut selviytymisestäni tässä pelottavassa maailmassa. En ole ainoastaan fyysisesti pieni mies, vaan myös turvallisuuden tunteen ja voimavarojeni suhteen pieni, arka ihminen.

Tule siis Mikael tuekseni kamppailussa terroristisivuston pahaa viestintää vastaan, sillä sinähän olet sentään Fiskarin vanhoja poikia ja minä olen tuon alueen pappi. Minä en lainkaan tiedä, miten selviän ja miten ongelma ratkeaa, jos Sinä et auta minua jalomielisyydessäsi ja laupeudessasi! Annan sinulle aikaa raamatullisesti nämä kolme päivää - keskiviikkoon 8.9.2010 kello 17 asti - poistaa nuo sieluani repivät pahat kirjoitukset Kavkaz Centerin sivuilta. Jos et kuitenkaan poista siihen mennessä, silloin minun täytyy kääntyä itse Kaikkivaltiaan puoleen entistä hartaammin ja tyytyä rukouskamppailuun elämän suojaamiseksi.

Raamatun Sananlaskukin sanoo, että ”ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa” (Snl. 19:22).

Ps.

Tervetuloa Suomi-Kaukasia -ystävyysseuran syysretkelle Suomenlinnaan. Retkellä me paheksumme Kaukasian emiirikunnan toimintaa kokonaisuudessaan ja etsimme rauhanomaisia ratkaisutapoja valtiollisia viranomaisia kunnioittavalla tavalla.


- - - -