maanantai 24. tammikuuta 2011

Natsi- ja jihadistiterroristien aseveljeys: Andrei Dubrov (Dmitri Orlov) Kavkaz Centerin palveluksessa

Haluan nyt esitellä erään terrorismin propagandistin, Kavkaz Centerin toimittajan, jonka persoona natsina paljastaa, mistä on kyse terrorismin pirussa. Hän on asunut Wienissä, koti näkyy oheisesta linkistä. Jos tapaatte sattumalta miestä Wienissä, kertokaa rukous- ja siunausterveisiä hänelle!

Kuvan osoite: http://gazeta-kolokol.narod.ru/dub.html


TEESI: Domodedovan terrori-isku ei syntynyt ”demokratian vajeen”, vaan hullujen terroristien tähden, mutta tämä on Juha Molarin esittämä teesi, jonka hän näkee ilmeiseksi Andrei Dubrovin kirjoittelun perusteella

Sisältö:

1. Domodedovan terrori-isku ei syntynyt ”demokratian vajeen”, vaan hullujen terroristien tähden
2. Case Andrei Dubrov alias Dmitri Orlov
3. Kävijälaskuri paljastaa Wienin natsin blogin aktivistilukijaksi
4. Tukholman terroriteon jälkeen Andrei Dubrov valmisti KC:n artikkelia, mutta kirkkoherrasta!
5. Joulukuussa 2010 Dobrov surffaili jo 283 kertaa suomalaisen kirkkoherran blogissa
6. Lokakuussa 2010 Dobrov surffaili toistuvasti kirkkoherran blogissa
7. Dubrov - Kavkaz tv:n aktivisti
8. Toukokuussa 2010 Wienin uusnatsi koko päivä kirkkoherran blogissa
9. Terroristien sivukonttorin Memorial-järjestön listalla mielipidevainon uhri
10. Dmitri Orlov –nimimerkillä esittelee itseään Kavkaz Centerillä tammikuussa 2008
11. Zhidobor-nimimerkki: ”Arjalainen vastarinta juutalaisten okkupaatiota vastaan Euroopassa”
12. Uusnatsi Dubrov puolustaa Kavkaz Centerin toimintaa
13. "Jihadistien" ja natsien aseveljeys Venäjää vastaan
14. Muistaa Kavkaz Centerissä myös suomalaisia
15. Suosittelee terrori-iskuja
16. Kiistää holokaustin
17. Kutsuu Moskovan ortodoksista kirkkoa ’Saatanan ja antikristuksen kirkoksi´




(1) Domodedovan terrori-isku ei syntynyt ”demokratian vajeen”, vaan hullujen terroristien tähden

Moskovassa Domodedova-lentokentällä (Домодедово) tapahtunut terrori-isku ei tammikuun 24. päivä 2011 kello 16:34 tullut Kaukasian demokratia- tai työllisyysongelmien tähden, vaan terroristien kieltäytyessä demokratiasta, oikeusvaltiosta. He pitävät sitä saatanallisena länsimaisena pahuutena, mitä vastaan Venäjän ja erimaiden natsit yhdessä Kaukasian jihadistitaistelijoiden Muhajideen kanssa toimivat parhaansa mukaan. Terroristien lukumäärä on pieni, he saavat enemmän ravintoa rajojen ulkopuolelta kuin Venäjän Federaation alueelta, mutta suurissa siviilikohteissa tehdyt iskut saavat aikaa pahaa jälkeä ja paljon julkisuutta.

Suomalaisessa mediassakin kommentointi on jo ensimmäisistä lauseista lähtenyt typerään spekulaation, jossa ei ole otettu huomioon terroristien totalitarismin ideologian mukaista tahtoa. Tämä on ollut eräiden viherpiipertäjien lainattua viisautta Kavkaz Centerin tukijärjestöiltä. Todellisuudessa näitä terroristeja ei vapauta mikään muu tämän maailman tuskasta kuin paratiisin neitsyet, mutta neitseitähän he eivät pirun palvelijoina pääse nauttimaan.

(2) Case Andrei Dubrov alias Dmitri Orlov

Andrei Dubrov paljastaa kovin rumalla tavallaan se totalitaarisen, epädemokraattisen natsi-ideologian, jonka vallassa Kaukasian terroristit toimivat – ja nimenomaisesti terroristit vastustavat ”länsimaista demokratiaa”, kuten he määrittävät nykyisen tilanteen. Kuka on siis tuo Andrei Dubrov? Hän on pitkäaikaisin terroritekojen mainosmies Kavkaz Centerin palveluksessa, jo vuodesta 2003. Hän on tämä mies, joka myös 24. tammikuuta 2011 pistäytyi iltapäivällä blogissani.

Kuva: Mies tuli erityisen aktiiviseksi, kun tunnisti itsensä tästä blogista sen valmistumisen jälkeen.


Pikkukylän kirkkoherrana minä (Juha Molari) olen joutunut mainitun wieniläisen uusnatsin Andrei Dubrovin (Андрей Васильевич Дубров) käsittämättömään hyökkäykseen Pro Caucasus –yhdistyksen (pj. Mikael Storsjö) omistaman Kavkaz Centerin sivustoilla. Siksi olen koonnut hänestä aineistoa jo maaliskuusta 2010 sen jälkeen kun Moskovassa tapahtui terrori-isku metroasemilla. Hengenmiehelle nämä tietokoneasiat ovat toki täyttä hepreaa, joten olen ollut ymmällä IT-maailman ihmeellisyydestä. Siksi kysyn, miksi kristittynä miehenä itseään tunnustava Mikael Storsjö ei tiedä, kuten hän väittää Silminnäkijä-ohjelmassa aivan selvin suomalaisin sanoin, kuka olisi se roisto, joka on kirjoittanut vähintään osan noin 60 parjauskirjoituksesta Al-Qaidan kansainvälisten palkkasoturien, Doku Umarovin maantieroistojen ja Venäjällä toimivien uusnatsien terroritekojen markkinointikanavalla Kavkaz Center (KC). Hänellä on kuitenkin Bulevardilla jopa itse serveri.

Tämä kuvio alkoi selkeytyä kirkkoherra Juha Molarille syyskuussa 2010 toimitetun julkisen esirukous- ja eksorsismitapahtuman jälkeen, kun toimittajissa piru alkoi häiriintyä. Toki olin seurannut ip-tietojen valossa liikennettä jo maaliskuusta 2010.

Wieniläinen uusnatsi Andrei Dubrov on ollut koko ajan erittäin kova aktivisti Juha Molarin blogissa. Hänet on ilmeisemmin kutsuttu hyökkäykseen Suomen antifasistisen komitean jäseniä vastaan Kavkaz Centerin sivulla. Hänen henkilökuvansa tarkempi silmäily paljastaa, että länsimaiset kommentaattorit Pohjois-Kaukasian ja Venäjän ”demokratiavajeesta” terrori-iskujen selittäjänä ovat täysin epäloogisia terroristien ja heidän markkinamiestensä omalle pirulliselle logiikalle. Siellä ei nimenomaisesti polvistuta demokratian hyväksi, vaan ainoastaan Venäjän ehdottoman tuhon hyväksi millä hinnalla tahansa. Saatanan kreikankielinen nimi ”dia-bolos” tarkoittaa juuri ”syrjään” tai ”sivuun” ”heittäjää” eli ”hajottajaa: Pohjois-Kaukasiasta tulevat terroristit yhdessä Al-Qaidan monikansallisten palkkatappajien ja Uusnatsien terroristiryhmien kanssa ovat Saatanan palvelijoita, hajottajia ja tappajia olemuksensa ja henkensä syvintä uskontunnustusta myöten.

Tuomiokapitulin aktivistikantelija moitti pelokkaana, että Molari paljastaa ehkä Kavkaz Centerin kirjoittajien yhteyksiä ja keskinäisiä vuorovaikutuksia. Kavkaz Center kirjoitti tänään Moskovan lentoasemalla tapahtuneesta terroriteosta yleisluontoisesti, mutta kuvan alla oli meikäläisestä kyläpapista juttu, koska toimittajat vapiset mahdollisten paljastusten vuoksi. Valitettavasti selittämätöntä parjausta on jossakin määrin paljastettava, jotta Kavkaz Centerin oikea kuva uusnatsien sivustona tulisi ilmi. Pirun toimia ei pidä selittää ”demokratian vajeen” tai ”työttömyyden” avulla, pirun toimet eivät vähene mainituissa jengeissä bkt:n kasvun avulla, vaan he uskovat totalitaristisen natsikalifaatin tai taivaan neitsyiden tuovan vapautuksen heille, mutta kiroavat demokratian.

Mainittu Andrei Dubrov käyttää myös nimimerkkiä Dmitri Orlov (Дмитрий Орлов), kun hän kirjoittaa Kavkaz Centerin sivuille (jo vuoden 2004 alusta). Hän on tunnettu nimimerkillä Zhidobor (Жидобор), kun hän esittää antisemitistisiä, holokaustin kiistäviä näkemyksiään internetissä venäjänkielisillä keskustelukanavilla, joista hänet on pääsääntöisesti suljettu jo ulos – tietysti lukuunottamatta Kavkaz Centerin suljettua chattia. Lisäksi hän käyttää tuota nimimerkki osallistuessaan venäläisten nuorten tyttöjen deittikanavalle, parjaten nuoria tyttöjä.

(3)Kävijälaskuri paljastaa Wienin natsin blogin aktivistilukijaksi

Oheisen kävijälaskurin mukaan Andrei Dubrov (Dmitri Orlov) on saapunut Itävallasta Wienistä ip-osoitteesta 84.113.157.242 blogiini suhteellisen lyhyellä aikavälillä 317 kertaa. Hänen käynneissä on ollut tunnusomaista myös se, että hän käy tietyllä sivulla ”itsenäisesti” joitakin tuntea ennen kuin aiheesta syntyy Kavkaz Centerin kirjoitus. Hän saapuu myös Kavkaz Centerin linkkien kautta blogiini. Kovin harvinaista ei ole, että Sanoma osakeyhtiön ip-osoitteesta ja Suomenlinnan tuntemattoman emiirin ip-osoitteesta käydään blogissani ikään kuin käsi kädessä tämän Andrei Dubrovin kanssa valmistamassa juttua, kunnes siitä teemasta julkaistaan artikkeli KC:ssa.

Kuva: Andrei Dubrov, 317 käyntiä kirkkoherran blogissa lyhyessä ajassa. Esimerkiksi perjantaina 21.1. ja sunnuntaina 23.1.2011 hän tutki Molarin blogia.

Kuva: Andrei Dubrov teki ”selvitystään” sunnuntaina 23.1.2011 myös kirkkoherran kotisivuilla. Tämä ei suinkaan ollut ainut kerta, kun hän tutkii vähemmän dynaamista kotisivua.

Googlen hakusanan avulla kavkazcenter hän saapui sunnuntaina myös kolmesti Suomi-Kaukasia –ystävyyseuran sivustolle ja poistu Juha Molarin kotisivulle.


Olen kirjoittanut Kavkaz Centerin administraattoreiden ja johtajien sekä toimituksellisen likaisen työntekijöiden kanssakäymisestä myös aiemmin esimerkin valossa. Tällöin Andrei Dubrov oli totta kai myös aktiivinen.

KC:n tuotteliain kirjoittaja ja suomalaisia antifasistejakin vastaan nimellä kirjoittanut tyyppi Andrei Dubrov (Андрей Дубров; Жидобор) on todella avoimesti natsi. Siksi on yllättävää, että vihertävät suomalaiset ”ihmisoikeusaktivistit” tukevat natsien kirjoittelua erityisesti jos se vain tapahtuu Venäjää vastaan. KC:n natsiliitoksen vuoksi ei ole yllättävää, että Pietarin alueen uusnatsit NS WP Nevagrad –ryhmä saavat paljon näkyvyyttä Kavkaz Centerin sivulla. Nämä ovat kavereita keskenään natsi-ideologian mukaisesti. Andrei Dubrov on TÄRKEÄ henkilö KC:n aineiston tuottamisessa!

Wienissä majaileva sairastyyppi, monien lehtitietojen mukaan paossa myös mielenterveyteen määrättyä hoitoa, antisemitisti natsi ”Dmitri Orlov ”(Дмитрий Орлов), siis oikealta nimeltään Андрей Дубров (Жидобор) on kirjoittanut lukuisia Kavkaz Centerin juttuja ja joitakin omalla nimimerkillään. Hän on viranomaistietojen mukaan äitinsä puolesta juutalainen, emigrantti, sai Israelin viisumin 1973. Äitinsä oli sukunimeltään Novikova (Новикова). Hän otti ukrainalaisen sukunimen isän mukaan passia varten (ilman isän suostumusta). Siksi hän esiintyy ukrainalaisena nimimerkkinsä Zhidobor (Жидобор) kanssa, kun kirjoittaa nuorten tyttöjen deittisaitilla. Isän isoäidin sukunimi oli Boyko (Бойко). Andrei Dybrov on hirvittävä antisemitisti (ks. esimerkiksi: http://ssmirnoff.livejournal.com/484026.html). Hän kirjoitti Duel-lehdessä 5.7.2006 julkaistussa jutussa, että ”minulla ei ole pisaraakaan juutalaista verta” (У меня нет ни единой капли еврейской крови). Tuossa jutussa hän kertoo ”sekarotuisesta juutalaisesta armeijasta” ja ”Israelin rupisten juutalaisten hillittömästä patriotismista, jota harjoitetaan yhdessä ’Saatanan kirkon’ ja Antikristuksen kanssa. Venäjä on saatanallinen. Se on täysin tuhottava. Jumalan nimessä ja Venäjän natsien nimessä (Во имя Бога и Арийской Русской Нации). Puhumme koko juutalaisvaltion Venäjän tuhoamisesta ja sen korvaamisesta uudella. Kaikki on niin mätää, että mitään uudelleenrakennettavaa ei ole ( Все настолько прогнило, что «перестраивать» уже нечего.). Venäjä on tuhottava” (Venäjän natsien Duel-lehti). Wienin mies ip-osoitteesta 84.113.157.242 kirjoittaa tälläkin venäjäkielisellä keskustelupalstalla. Volgogradissa käytiin oikeudenkäynti ja todettiin useista ip-osoitteista saapuneita ”Vihan tai vihamielisyyden mukaisia kirjoituksia, joilla nöyryytettiin ihmisarvoa”.

Kaikkein selvimmin 84.113.157.242 joutuu kiinni Lena Hadeksen Livejournal-blogissa 11.7.2010 ja constantine-88 –blogissa vähän aiemmin 29.12.2009. Kirjoittaja käyttää otsikkoa ”Kuolema Venäjälle” (СМЕРТЬ РОССИИ!), mutta blogin pitäjä paljastaa kirjoittajan ip-osoitteen 84.113.157.242, joka vie siis suoraan Wieniin.



Dubrov kirjoitti ”Kuolema Venäjälle”

Toki nimimerkki jo muutoin osasi kertoa edellä kerrotuilla live journal -keskustelukanavilla, että tässä on kyseessä Dubrov, joka on kirjoittanut pahamaineisen artikkelin ”Kuolema Venäjälle” ("Смерть России!", vuonna 2006). Nyt löytyi kuitenkin Dubrovin ip-osoite koko maailmaa varten. Tuon artikkelin nimi ”Kuolema Venäjälle” on hänen allekirjoituksensa myös keskustelufoorumeissa internetissä. Tammikuussa 2008 Venäjän FSB laittoi vireille prosessin rikoslain artiklan 280 nojalla "Дуэль"-lehen päätoimittajaa Juri Mukhinia vastaan Dubrovin artikkelin julkaisemisesta ja Dubrov antoi haastattelun Gulag-sivustolle – ja totta kai kirjoitti Dmitri Orlov –nimellä omasta asiastaan Kavkaz Centerin sivulle. Sittemmin ”Kuolema Venäjälle” on liitetty myös kiellettyjen äärijuttujen luetteloon. Andrei kertoo Gulag-sivuston haastattelussa, ”mitä nämä venäläiset paskiaiset voivat tehdä täällä Wienissä. - - - Minä en ole käynyt ennen artikkelini julkaisemista 11 vuoteen Venäjällä enkä koskaan halua mennä sinne”. Hän kertoo, että hän välittömästi soittaisi Itävallassa valtiolliselle poliisille ja pyytäisi ”suojelua FSB-terroristeja vastaan” (меня от российских террористов из ФСБ), jos Venäjän viranomaiset soittaisivat hänelle. Kielenkäyttö on hyvin sama kuin Kavkaz Centerin jutuissa meitä antifasisteja ja minua itseäni vastaan, joita hän kirjoittaa siis myös omalla nimimerkillään. Kaikki jutut eivät ole siis allekirjoitettu kätkeytyen yleisellä ”Department” –nimellä. Dmitrin mukaan Venäjän on ”maailman viimeinen siirtomaa-imperiumi. On korkea aika, että tämä maa kuolee”. Dmitrin kielenkäyttö on ollut niin rajua myös Bolshoy Forum –nettipalstalla, että hän riitautui administraattorin kanssa.

Tässä livejournal-keskustelukanavalla kyseinen Wienin ip julistaa virkamiehet juutalaisiksi koiriksi ja suosittelee kuolemaa koirille. Myös kuolemaa juutalaisten valtiolle Venäjälle. Venäjällä ei ole oikeutta olla olemassa, vaan se on tuhottava!” (СОБАКАМ ЖИДАМ ГОССЛУЖАЩИМ - СОБАЧЬЯ СМЕРТЬ! Смерть жидовской стране России! Она не имеет права на существование и должна быть уничтожена!) Että sellainen KC:n aktivisti tutkii blogiani päivittäin! Ja työskentelee Mikael Storsjön johtaman Pro Caucasus -yhdistyksen omistaman, administraattori "Adam Tumsoevin" (työskentelee Bulevardilla) ohjaaman Kavkaz Centerin toimittajana!


(4)Tukholman terroriteon jälkeen Andrei Dubrov valmisti KC:n artikkelia, mutta kirkkoherrasta!

15. joulukuuta 2010 kiinnitin taas kerran huomiota Andrei Dubrovin toimintaan Kavkaz Centerin hyväksi, kun hän tutki blogiani pian Tukholman terroriteon jälkeen. Kavkaz Center ei koskaan uutisoinut Tukholman terroriteosta, jonka tekijäksi osoittautui ulkomaalaistaustainen mies, joka oli Kavkaz Center –aktivisti.

Sitä vastoin sivusto kertoi välittömästi, vain 6 tuntia, kirkkoherran blogin ilmestymisen jälkeen blogissa mainitusta asiasta Kavkaz Centerin sivulla. Tämän 6 tunnin valmisteluajan aikana ilmeni mielenkiintoista surffailua Helsingin ja Wienin välillä. Tukholmassa sattui lauantaina 11.12.2010 terrori-isku, jonka tekijäksi osoittautui Al-Qaidaa ja ”Kaukasian emiirikuntaa” (Doku Umarov) ihannoiva mies. Tämä mies katseli myös aktiivisesti Kavkaz Centerin videoita. Terrori-iskusta oli 15. joulukuuta kulunut jo noin 80 tuntia, mutta Ruotsiin rekisteröity, Pro Caucasus –yhdistyksen omistama Kavkaz Center ei ole kommentoinut sanallakaan tuota terrori-iskua. Kysyin jo pian blogissani, miksi vain 6 tuntia riittää uutisoida Juha Molarin blogin asiat. Sain Doku Umarovin nimissä sähköpostiviestin, jossa mies esittää kutsun juoda kaljaa yhdessä Puolassa. Viesti oli tullut todellakin Krasnojarskista Astrahanin alueelta, kuten Kavkaz Center tiesi korjata suuren tietämyksensä mukaan. Alue on vain vähän pohjoiseen Tšetšenian ydinalueilta. Julkaisin tuon sähköpostiviestin ja lähetysosoitteen tiistaina 14.12.2010 kello 16:04 ja Kavkaz Center julkaisi asiaa koskevan uutisen jo kello 22:30. Kavkaz Center reagoi vain 6 tuntia 26 minuuttia blogikirjoituksen jälkeen.


Sanomatalo, Suomenlinna ja Wien olivat aktiivisia jutun syntyessä. Sanomatalon organisaatioon (194.137.237.12) liittyvä informaatiota käsittelevä henkilö saapui blogiini kello 19:16. Hän on hyvin kova aktivisti blogissani. Joka hiukan surffailee, niin voi arvata, kuka henkilö on niin keskeinen Kaukasian asioiden ja Sanoma-yhtiöitten asioissa.


Suomenlinnasta joku henkilö luki asiaa koskevan uutisen kirkkoherran blogista kello 22:38:49.

Kavkaz Centerin toimittaja, Andrei Dubrov (84.113.157.242) tuli Itävallasta Wienistä ja luki asiaa koskevan blogikirjoituksen jo 18:29:43. Hän näyttää olevan erityisen aktiivinen blogin lukija Kavkaz Centerin asioissa.


Jo pian tuli jälleen Wienistä lukija, tällä kertaa ip-osoitteesta 62.178.44.147 kello 22:48:10 ikään kuin varmistaen, että Kavkaz Centerin linkki toimii.


Mitä tästä on pääteltävissä?

Toistan saman kuin joulukuussa:
Kavkaz Centerin toimituksellisen aktiviteetin kannalta ilmeisen mielenkiintoinen henkilö asuu Wienissä Itävallassa. Olen kuullut sellaisesta henkilöstä jo aiemmin, joten asia ei ole yllätys, mutta mielenkiintoinen ilmiö.

(5)Joulukuussa 2010 Dobrov surffaili jo 283. kertaa suomalaisen kirkkoherran blogissa

Joulukuussa 2010 Andrei Dobrov surffaili suomalaisen kirkkoherran blogissa laskurin lukuhetkeen mennessä 283 kertaa, ja samoista aiheista syntyi Kavkaz Centerin jutut.


(6)Lokakuussa 2010 Dobrov surffaili toistuvasti kirkkoherran blogissa

Lokakuussa 2010 kohuttiin tiettyjen tyyppien vuotamaan disinformaatiota, jonka mukaan olisin manannut perkelettä pois Mikael Storsjöstä ja Heidi Hautalasta. Heidänhän pitäisi olla kiitollinen, jos tuollainen vapauttava esirukous olisi tapahtunut, mutta tosiasiassa heidät on jätetty omiin henkiinsä ihan rauhassa ja rukous toimitettiin Kavkaz Centerin saatanallista henkeä vastaan. Tämä seikka ärsytti selvästi Wienin Andrei Dubrovia, joka itsekin on jo vuosikausia tykännyt juuri tuosta sanavarastosta. Lyhyessä ajassa hän vieraili liki 100 kertaa blogissani ja selvitti juuri sitä keskustelua, jota eksorsismi viritti. Tiistai 5. lokakuuta 2010 oli aktiivinen päivä Wienissä: aamuyöllä kello 2:11 hän saapui blogiini. Päivällä kello 14:18 hän saapui uudestaan samaan juttuun, latasi ruotsinkielisen jutun (Västrä Nyland) aiheesta. Sitten saapui vielä illalla kello 19 selvittämään, mitä olin kirjoittanut Saudi-Arabian uskonnollisen johdon tuomiosta wahhabilaiselle sekoilulle ja Kavkaz Centerille. Siitähän Dubrov ei halunnut toki kertoa, että islamin korkeasti oppineet teologit eivät voi hyväksyä natsistis-islamistista jihadismia. Hänen lukuharrastuksistaan ilmenee syyskuulta 2010 jutut, joissa käsitellään esimerkiksi Kavkaz Centerin ja Finrosforumin riemuvoittoa informaatiopsykologisessa sodankäynnissä tietokoneiden ihmeellisen maailman kanssa kömpelöä pappia vastaan, kun nuo latasivat luvattomasti välimuistin avulla suljetulta sivustolta suljetun nimettömän videon ja nimesivät sen rajulla tavalla uutta pahatahtoista leimaavaa tarkoitusperää varten sekä saavuttivat erinomaisen julkisen voiton ”terminaattori-papista”. Mies luki toki myös ortodoksisen kirkon uutisen Juha Molarista – ja sitä myönteistä uutistahan Dubrov ei voi sietää, koska hänelle ortodoksinen kirkko on pahoista pahin. Hiukan myöhemmin kerron hänen teologisista määrittelyistään seikkaperäisten esimerkkien kera.


(7)Dubrov - Kavkaz tv:n aktivisti

Hänet tunnetaan myös itse pahuudenpesän eli Kavkaz Centerin ahkerana kävijänä, tässä tiedot kavkaz.tv:n sivuilta syyskuulta 2010.


(8)Toukokuussa koko päivä kirkkoherran blogissa

Toukokuussa 2010 paheksuin, että Kavkaz Center kirjoitti halventavasti Suomea ja Viroa vastaan, kirjoitti erheellisesti Abdullah Tammen maantulokiellosta ja leimasi Suomen antifasistit ikään kuin Venäjän maksamaksi hyökkäykseksi Viroa vastaan. Kavkaz Centerin jutun mukaan Johan Bäckman olisi ”kova sionisti ja FSB-agentti”, joka toimii liitossa Juha Molarin ja terroristiepäillyn Abdullah Tammen kanssa”. Tämä juttu kirjoitti Andrei Dubrovin blogini lukemiseen. Ja siinä sitten mietittiin blogia koko päivä, 12 tuntia.


(9)Terroristien sivukonttorin Memorial-järjestön listalla mielipidevainon uhri

Andrei Dubrov on päässyt Kaukasian emiirikunnan sivukonttorin, Memorial-järjestön sivustolle mielipidevainojen uhriksi! Dubrov käyskentelee itse pahuuden ytimessä, kun hän haastattelee sähköpostilla Litvinenkoa, joka on Lontoossa. Juttu on siirtynyt Chechen press –sivustolta Hannu Yli-Karjanmaan toimintaryhmän salaliittoja keksivälle sivustolle. Marraskuussa 2004 Helsingissä asuva, verisen rikollisjohtajan Hodorkovskin Facebook-kaveri Sergei Atenin lähetti vähemmän kauniin kirjeen ”Kremlin voimattomuudesta” Chechen press-kanavalle. Myös Dubrov osallistui keskusteluun. Joku anonyymi kirjoittaja - ilmeisesti suomalainen - kutsuu aikaamme oikeaksi ”kostolle”: ”It seems to me, that the times for revenge has come, and, at last all of us: Finns Balts, etc., etc. - can pay Russians off”. Järkyttävää natsihenkisyyttä!


(10) Dmitri Orlov –nimimerkillä esittelee itseään Kavkaz Centerillä tammikuussa 2008

18. tammikuuta 2008 Kavkaz Center julkaisi hänen artikkelinsa nimimerkillä ”Orlov” oikeusprosessin johdosta, jota käytiin Venäjällä hänen (so. Andrei Dubrovin) artikkelin ”Kuolema Venäjälle” johdosta. Hän kirjoittaa ”maailman pahuuden verisen valtakunnan väistämättömästä romahduksesta”. Ilmeisemmin häntä on ainakin epäilty myös jonkun henkilön murhasta. Hänen näkemyksensä mukaan Venäjän ”rottien heikkous vahvistaa edelleen natseja”. Hän kirjoitaa kansallismielisten (natsien) nimilistan keräämisestä Putinin rankaisemiseksi. Edelleen hän moittii sitä, että ”demokraattisessa Itävallassa on jatkuva ei-uskovien juutalaisten verilöyly”, millä hän tarkoittaa tuomioita holokaustin kiistäjille. Hän pitää syynä demokratiaa: ”demokratialla on kaikkialla satanistiset ilmenemismuodot: kgb, kommunismi, sosialismi, länsimainen liberalismi, heidän nimiä on koko leegio”. Hän moittii sellaisten sanojen kuin holokausti ja terrorismi käyttöä toisinajattelijoiden rangaitsemisessa. Oikeuslaitos ja demokratia on kirjoittajan sanojen mukaan ”juutalaista iestä”, jossa ihminen joutuu ”juutalaisen mafian” alle. Psykiatrinen tutkimus osoittaisi hänen mukaansa, että Venäjän hallitus ei ainoastaan ole rikollinen, vaan ”hullu”. Venäjällä Putinia palvelevat ”KGB-pedofiilit”. Kovin arvostelu kohdistuu Venäjän sortoon nationalisteja vastaan.

(11)Zhidobor-nimimerkki: ”Arjalainen vastarinta juutalaisten okkupaatiota vastaan Euroopassa”

Tässä ”Orlov” (so. Andrei Dubrov) kirjoittaa nimimerkillä Жидоборkehotuksen” (советую) lukea eräs kirja Moskovassa tehtävistä ”rituaalimurhista”. Olen kiinnittänyt huomiota hänen sanaansa советую, joka esiintyi myös ”Doku Umarovin” (siis Kaukasian vuorella piileskelevän vaivaisrotan) nimissä tulleessa tappouhkauksessa, jos en lopeta kirjoittelua Kavkaz Centeriä vastaan. Myös Wienin uusnatsi tykkää ”kehottaa”.

Mies, joka tykkää käyttää Kavkaz Centerin artikkeleissa vastustajistaan nimitystä ”pedofiili”, seikkailee itse tuolla nimimerkkillä Жидобор ukrainalaisia yhteyksiään korostaen tässä nuorten tyttöjen deittisaitilla 1 toukokuuta 2008. Hän solvaa nuoria deittisaitin tyttöjä määritelmillään, ketkä osallistuvat sivustolle. Ensimmäisen määritelmän mukaan tytöt ovat typeriä lapsia, jotka kuvittelevat itsensä malliksi. Toisen määritelmän mukaan tyhmiä kanoja. Kolmannen mukaan rumia tyttöjä. Erään määritelmän mukaan maaseudun hulluja tai ylikypsiä luumuja tai henkisiä siipirikkoja, ehkäpä oikeita Quasimodoja. Tytöt eivät tykänneet näistä määritelmistä.


Andrei Dubrov on lähettänyt Wienistä 23.1.2004 kello 15:10 nettikirjoituksen, joka julkaistaan seuraavana päivänä 24.1.2004 kello 15:33 tässä: http://man-with-dogs.livejournal.com/90578.html. Siinä hän kirjoittaa ”arjalaisten vastarinnan vahvistumisesta juutalaisten okkupaatiota vastaan Euroopassa” (Растёт и крепнет Арийское Сопротивление жидовской оккупации Европы). Jo ensimmäinen lause paljastaa hänet antisemitistiseksi natsiksi. Hän kehuu tapoja, miten voisi torjua ”juutalaisen ikeen”, tähän torjuntaa tarvitaan jopa fyysistä harjoittelua. Etelä-Münchenin juutalaisyhteisö moitti syyskuussa 2003 ”patriootteja” rakenteilla olevan juutalaiskeskuksen räjäytysyrityksestä. Dubrov moittii ankarasti ”vasikoita”, jotka vaikeuttavat työtä ”juutalaisten rankaisemiseksi”. Tämän jälkeen hän mainostaa Compat 18 (Combat 14) –ryhmää (Борьба 14), jonka – Dubrovin sanoja käyttäen – ”paikallinen poliisi oli leimannut muotisanan mukaan terroristiorganisaatioksi”. Hän kertoo C18 toiminnan strategiasta, jossa yksittäinen solu ei tunne toista turvallisuussyistä ja vasikoiden välttämiseksi. Jutun jälkeisessä keskustelussa nimimerkki kirjoittaja muistuttaa kuvan kanssa, että Dubrov on myös ilmeinen mielisairaalan vanki. Kirjoittaja muistuttaa myös nimimerkistä Zhidobor (жидобор). Juuri tuolla nimimerkillä hän osallistuu venäjänkielisten opiskelijoiden keskustelufoorumiin ja mainostaa 10. huhtikuuta 2005 antisemitististä natsiteosta. Teoksessa puhutaan ”rituaalimurhista”. Mezek kutsuu teosta ”hölynpölyksi”.


Hänen nimimerkkinsä Zhidobor (Жидобор) tulee VT:n kirjasta Hesekiel 36, tarkoittaen ”juutalaisten keräilijää”. Alkuaan sillä oli myönteinen, mutta nyt kielteinen merkitys. Tästä nimimerkistä käydään keskustelua Grani-keskustelukanavalla. Hänet on karkotettu liki kaikilta venäläisiltä keskustelufoorumeilta, paitsi KC:n chatista.

(12)Uusnatsi Dubrov puolustaa Kavkaz Centerin toimintaa

Andrei Dubroviin viitataan myös hänen omalla nimellään, kun hän on kritisoinut Baltian maiden ratkaisua estää Kavkaz Centerin toiminta. Tällöin kirjoitusasu on myös hillitympi tuolla kertaa. Vuonna 2000 Andrei Dubrov kirjoitti artikkelin, jossa hänen viestinä oli, että Putin olisi ”henkisesti jälkeenjäänyt” – itse asiassa sama sana, jolla Kavkaz Center otsikoi meikäläisen henkisen tilan nimettömän kirjoittajan jutussa! Sanottakoon lukijoille selvennykseksi, että mielestäni juuri nykyisen terrori-iskun surun hetkellä tarvitaan sellaista kansanjohtajaa kuin Vladimir Putin, älykäs ja empaattinen.

Vuonna 2000 Dubrov kirjoitti artikkelin ”Putin and Ridiger-Old Friends From The KGB" ja kutsui siis Putinia huijariksi ja henkisesti keskenjääneeksi. Asiaa muistettiin myös vuonna 2009 Pravda-lehden keskustelufoorumilla.

Aidosti omalla nimellään hän 5.11.2004 mainostaa Wienistä käsin Tshetsheenikirjaa: ja 10.11.2004 käsittelee Kavkaz Centerin sulkemista. Ja islamistifoorumilla vuonna 2004 hän haluaa vapauttaa Beslanin koulutragediasta vastuun pois terroristeilta ja vierittää se Putinin syyksi. Seuraava kommentaattori osuu hyvin asian ytimeen: ”You are clearly unbalanced. Anybody who is seeking to deny that the responsibility for the deaths of these poor children lies anywhere other than with the Muslim terrorists is in denial”.

(13)Jihadistien ja natsien aseveljeys Venäjää vastaan

Siinä Dubrov kuvailee vuonna 2004 kertoo separatistisivustolla sivustolla natsien ja islamististen maantieroistojen ”jihadismin” aseveljeyttä. Radikaalit venäläiset natsit (nationalistit) tukevat ”Tšetšenian vastarintaliikettä”. Hän aloittaa ilon tunteella, että sota tavoittaa jokaisen kodin ja joka kadun Venäjällä. Hän paljastaa näkökulmansa: “It is easier for me to speak about the Russian nationalists from a position of a national-socialist (Nazi). - - - Two years ago I was the only Russian radical nationalist, who realized the we have nothing to share with the Chechens and the Chechen Resistance wages a fair and holly war against the invaders for their native land, that their victory can bring us long-awaited liberation from our oppressors.” Hän määrittää itsensä Venäjän kommunismin vastaiseksi nationalistiksi. Bolshevikit ovat hänelle “sikoja”, joita seuraa Kremlin nykyiset seuraajat. Hän lupaa lähitulevaisuudessa tuolle saastalle tuhoa, venäläisten lasten ja venäläisten naisten tuhoa. 9. syyskuuta 2004 hän esittää muutaman Kavkaz Center –kirjoittajan (istuvat nyt vankilassa) ja muun henkilön kanssa vetoomuksen Qatarille, jotta eräs terrorismiin liitettyä henkilöä ei luovutettaisi Venäjälle

(14)Muistaa Kavkaz Centerissä myös suomalaisia

Toukokuun 1. päivänä 2010 Kavkaz Center julkaisi Dmitri Orlov (Дмитрий Орлов) julkaistun kirjoituksen, jonka mukaan ”Putinin suunnitelmaa toteuttava ”hasidistinen tšekistinen juntta” haluaa pitää juhlat (”В начале мая у чекистко-хасидской хунты по Плану Путина намечено справить несколько ее праздников для быдла”). Jutun yhteydessä hän julkaisee työttömien foorumin runon, joka ilmaisee myös Dubrovin (”Orlov”) poliittista vakaumusta kohtuullisesti: ”Minä olen köyhä kurja työnorja/ ja kaikki siksi, että pomo on demokraatti./Kapitalistit ovat aivan hulluja/ - - -”. Hän valittaa myös kirjoituksessaan sitä, että Venäjältä käsin Kavkaz Centerin sivustolle pääsy on kielletty.

Huhtikuun 27. päivänä 2010 nimimerkki ”Dmitri Orlov” kirjoittaa ”putinistisesta kriisistä ja Venäjän kansan ortodoksisesta omastatunnosta” (Путинский кризис пришел к «совести народа русского, православного»). Kirjoittajan mukaan putinistinen kriisi kärjistyy siinä, että niin sanottu Venäjän älymystö tukee ”Venäjän verisen miehittäjän kansanmurhaa Kaukasian kansoja vastaan” (поддерживающей и одобряющей геноцид кавказских народов кровавыми русскими оккупантами). Edellispäivänä 26. huhtikuuta 2010 hän oli kirjoittanut tšekististen vallankäyttäjien jumalallistumisesta (apostehosis). Kirjoituksessaan hän keksii jopa numerosarjoja Venäjällä työskentelevistä kymmenistä tuhansista ”orjista”!

Huhtikuun 14. päivänä 2010 ”Dmitri Orlov” väittää Kavkaz Centerin jutussa, että Venäjän yrittäjät varoittaisivat sitoutumasta Putinin suunnitelmaan! Kyseessä olisi jo ”Putinin kriisin toinen aalto”. Tällä kertaa Orlov kirjoittaa Finrosforum-aktivistien, Mikael Storsjön ystävien Kerkko Paanasen ja Ville Ropposen 'kummilapsesta': ”suomalaisugrilaisten etnisestä jatkuvasta kansanmurhasta Marin alueella” (Русские продолжают геноцид этнических угро-финнов в Мерянии; KC 14.4.2010). Kavkaz Centerin artikkelissa Dubrov (”Orlov”) lupaa, että ”ei kauan aikaa kun Venäjän rikollinen eliitti eli venäjänkielinen saastaisin rupusakki on tuomittu pitkään ansaittuun kuolemaan” (”Преступная русская элита, т.е. русскоговорящее отребье из отребья, обречена на давно заслуженную смерть”, KC 14.4.2010) Kavkaz Centerin mukaan FSB jatkaisi todellisten ortodoksien vainoamista, kun nuo kristityt ”eivät tunnusta putinistisen ortodoksisen kirkon satanismia” (KC 14.4.2010).

Pari päivää tuota kirjoitusta aiemmin ”Dmitri Orlov” (so. Andrei Dubrov) kirjoitti jutun, jonka Kavkaz Center julkaisi myös englanniksi 10.4.2010 kello 13:28: tässä jutussa Suomen antifasistinen komitea nimetään ”Venäjän ystäviksi”, jolla on kirjoittajan mukaan ”läheiset suhteet Venäjän suurlähetystöön Suomessa, joka tiedetään olevan perusta KGB:n kansainvälisille terroristeille ja turvapaikka Pohjois-Euroopassa toimiville venäläisille vakoojille”. Kavkaz Centerin jutun mukaan Suomen antifasistinen komitea olisi tehnyt yksiselitteisen uhkauksen Euroopan parlamentin jäsentä, Ihmisoikeusalivaliokunnan puheenjohtajaa Heidi Hautalaa vastaan! ”Dmitri Orlov” kuvailee, että antifasistit olisivat kertoneet kotisivullaan Hautalan toimivan ihmisoikeusjärjestö Finrosforumin puheenjohtajana; sihteerinä toimii Mikael Storsjö, ”tunnettu suomalainen toimittaja ja yhteiskunta-aktivisti” (Hautala is the chairman of the human rights organization Finrusforumin, whose secretary is Mikael Storsjo, a well-known Finnish journalist and social activist). ”Orlov” moittii, että ”kansainvälisen terroristiorganisaation KGB:n organisaation toimijoiden mukaan herra Storsjö olisi Kavkaz Center –websivuston sponsori ja manageri, jopa Kaukasian emiirikunnan ministeri” (KC 10.4.2010). ”Dmitri Orlov” (so. Andrei Dubrov) vääntää Bäckmanin nimen muotoon ”Bikman”, väittäen hänen toimivan kansainvälisessä KGB-terroristiorganisaatiossa järjestäen väkivaltaisia levottomuuksia Tallinnassa. Edelleen ”Orlov” keksii tarinaa, muuttaen Molari nimen muotoon ”Malori” että ”Suomen antifasistisen komitean ryhmän osallistuja Malori toimii ’luterilaisen papin” varjolla, mutta hänet on erotettu kirkosta Venäjään liittyvien siteidensä ja Venäjän valtioterroristien Kaukasiassa tekemien veristen rikosten suosimisen johdosta. Molarin sellaisen toiminnan johdosta Suomen luterilainen kirkko on poliittisesti korrektilla tavalla tuominnut papin käytöksen ’papille sopimattomaksi käytökseksi’” (allekirjoitus, D.O. Kavkaz Center 10.4.2010). On varsin ilmeistä, että Kavkaz Centeriin syntyneellä Dmitri Orlovin jutulla on ollut suomalainen ohjaaja, ilmeisesti yhtä pirua täynnä kuin itse kirjoittajakin.

”Dmitri Orlov” kirjoitti Kavkaz Center kirjoitti 12. huhtikuuta 2010 kello 10:46 julkaistun herjaavan fantasiajutun, jossa muistettiin pirullisella tavalla dosentti Johan Bäckmania ja kirkkoherra Juha Molaria. Jutun lähtökohta oli ”verinen Venäjä” ja ”Kreml-mieliset valehtelijat”. Aiheena työttömyyden ongelma. Jutussa kutsutaan työttömiä ”orjiksi”. Kertomus etenee ”Venäjän KGB-hasidilaisten hyökkäyksen suomalaisunkarilaiseen Jaroslavin kaupungiin”. ”Dmitri Orlov” väittää, että Venäjä sepittää vastaukseksi hätään kiihottavia uutisia venäläisvastaisten hyökkäyksistä. ”Venäjällä bandiitteja kunnioitetaan”. ”Orlov” kirjoittaa, että mediassa on painettu suoranaisia valheita rikosoikeudenkäynnin aloittamisesta suomalaista toimittajaa Storsjötä vastaan. ”Orlov” paljastaa tietolähteensä: ”Meidän lukijamme Suomesta kirjoitti KC:n toimittajalle: ’Asun Suomessa, en tee politiikkaa, olen tavallinen kotirouva. Johan Bäckmanin ja Juha Molarin puolueeseen kuuluu noin 6-7 henkeä, heidän joukossaan entinen suomalainen toimittaja Leena Hietanen. Emme ota heitä vakavasti, vaikka Venäjän lehdistössä he kiroavat omaa maatansa ja Baltiaa – varsinkin Bäckman kutsuu itseään Helsingin yliopiston professoriksi, mikä ei ole totta. Mielestäni nämä eivät ole vaikuttavia. Heidän ystävät ’Nashi’, ”Yövartio’ja ”Yhtenäinen Venäjä’ (ja kansainvälinen terroristijärjestö FSB Venäjän suurlähetystön Helsingissä muodoissa, DO)” («Я живу в Финляндии, политикой не занимаюсь, обыкновенная домохозяйка. У Йо́хана Бе́кмана (Johan
Bäckman) и Юха Молари (Juha Molari) партия, где-то 6–7 человек, там еще бывшая журналистка Финляндии — «Леена Хиетанен». У нас их серьезно не воспринимают, хотя в русской печати они поливают грязью свою страну и Прибалтику — тем более, что Бекман называет себя профессором Хельсинкского университета, что неправда. По-моему они нигде не работают. Друзья у них: «Наши», «Ночной дозор» и «Единая Россия» (и международная террористическая организация ФСБ в лице бандпритона «посольство России в Хельсинки — Д.О.), Kavkaz Center 12.4.2010).

Maaliskuun 20. päivänä 2010 ”Dmitri Orlov” käsittelee Burjatian oloja, kutsuen aluetta ”Venäjän siirtomaaksi”. Jutun yhteydessä on selvästi rikollisia ilmauksia, joiden tähden Kavkaz Center on ylittänyt sananvapauden sallivan, poliittiseen tiukkaan kritiikkiin kuuluvan ilkeäkurisuuden. ”Dmitri Orlov” käsittelee sitä samaa Baškiiri-natsien teemaa samasta näkökulmasta kuin Suomessa Ville Ropponen on myös käsitellyt. Jutun yhteydessä hän käyttää vanhahtavaa, nykyään ei-tyypillistä venäläistä sanaa поп (”pappi”), josta määritelmästä olen itsekin joutunut osalliseksi KC:n sivuilla. Jutussa hän kirjoittaa ikään kuin nimettömän ihmisen todistuspuheenvuorona: ”Venäläiset papit Moskovan ortodoksisen kirkon bandiitttijoukosta ovat ihmisyyden vihollisia ja siksi heitä vastaan on sovellettava ankaraa, armotonta, mutta oikeudenmukaista rangaistusta. Moskovan ortodoksinen kirkko ei ole vain valtion osa, vaan myös Gazpromin agentteja” (Русский поп из банды РПЦ — враг народа и поэтому подлежит суровому, беспощадному, но справедливому наказанию. «РПЦ теперь не только часть государства, но и агент Газпрома»). Ja tämän jälkeen yleistyy viha koko Moskovan väestöä vastaan: ”Moskovalaiset ovat kaikkien maailman kansojen vihollisia” (Москали — враги всех народов в мире). Helmikuussa 23. päivänä 2010 julkaistussa Dmitri Orlovin jutussa väitetään, että FSB olisi keksinyt sanomalehtiin väärennettyjä työpaikkailmoituksia. Hän kutsuu Putinin suunnitelmaa ”saatanalliseksi järjestelmäksi”, jossa ”Putin ja Medvedev (Orlov kirjoittaa pilkallisesti ”Mendel”) tappavan omia orjia”. Syynä olisi omien orjien tappamiseen, että ”kaikissa okkultismin saatanallisissa lahkoissa ja myös KGB-synagogalahkossa tarvitaan ihmisiä ihmisuhreiksi ja demoneja, joita nämä palvovat” (Многие интересуются, почему Путин и Мендель уничтожают собственных рабов. Ответ тут очень прост. Во всех оккультных сатанинских сектах, и в т.ч. секте «чекистской синагоги», к которым принадлежат эти два человека, обязательны человеческие жертвоприношения, иначе бесы, которым они поклоняются, не будут помогать им.). Joka on lukenut noin 60 Kavkaz Centerin kirjoitusta esimerkiksi evankelisluterilaisen kirkon kirkkoherra Juha Molaria vastaan, voi tunnistaa KC:n oppineen samat ilmaukset myös parjauksiin häntä vastaan. Abdullah Tammen ja Juha Molarin toimittama eksorsismi okkultismin saatanallisia juonia pohtivaa Kavkaz Centeriä vastaan on ollut suuri menestys tämän kaiken jälkeen: itse pirullinen kirjoittaja on tullut entistä enemmän julki, ehkä hän vapautuu niistä häiriöistä, joita varten psykiatrista hoitoa oli tarjottu hänelle. Mainitussa jutussaan ”Dmitri Orlov” kirjoittaa 23.2.2010 Voitonpäivän 9. toukokuuta juhlavuodesta ”Saatanan ja antikristuksen voittona” (Готовясь к празднованию годовщины победы Сатаны и Антихриста 9 мая, вся бесовская рать). Hänen mukaansa ”Kaukasian emiirikunnan taistelijat ja Kavkaz Center aiheuttavat raikuvat iskut saatanallista imperiumia vastaan ja johtavat villiin terroriin kaikkia näitä satanisteja vastaan” (Моджахеды Имарата Кавказ и Кавказцентр наносят оглушительные удары по сатанинской империи и приводят в дикий ужас всех этих сатанистов.) Kavkaz Centerin eräs tuotteliaimmista, pitkäaikaisimmista kirjoittajista (ja kirkkoherra Juha Molarin antifasistisen blogin pirullisista parjaajista) yhdistää avoimesti Kavkaz Centerin terroritekojen kehottamiseen. Lisäksi hän kutsuu ”holokaustia” pelkäksi teatteriksi.

(15) Suosittelee terrori-iskuja

20. helmikuuta 2010 ylistää Kavkaz Centerin jutussa uusnatsien NS/WP Nevagradin hyökkäystä Moskovan sisäministeriön ajanviettopaikkaa vastaan. Hän käyttää natsiryhmästä ilmaisua ”venäläiset nationalistipartisaanit”. Hän ylistää 19.2.2010 onnistunutta kahden ”venäläisen upseerin” (Orlov pistää lainausmerkkeihin kiistäen esivallan laillisuuden) ”neutralisointia”, jonka uusnatsit olivat tehneet. Tarkoituksena on tuottaa jatkuvaa ”epävakautta Putinin-Medvedevin kätyreitä vastaan”. ”Muista, että ihmiskunnan pahimman KGB-kytän ja Putin-Medvedevin pahan hallinnon jatkuva horjuttaminen on jokaisen itseään kunnioittavan miehen pyhä velvollisuus”, kirjoittaa mielisairaalahoitoa pakoileva ”Dmitri Orlov” Kavkaz Centerin sivulla, jota Suomen ja Ruotsin viranomaiset pitävät laillisena ihmisoikeussivustona. Hän syyttää Venäjän kansaa ”masokistiorjiksi” (Русские рабы — мазохисты): ”He pitävät itsensä hyväksikäytöstä, he ovat valmiit työskentelemään ilmaiseksi heidän tsaarinsa hyväksi, tahtovat olla uskollisia kääpiöitä ja orjia” (”Orlov”, Kavkaz Center 19.2.2010). Dubrov muistaa myös entistä Kavkaz Centerin kirjoittajatoveriaan Boris Stomahin (Борис Стомахин), joka sai toimiensa vuoksi tuomioistuimessa rangaistuksen, mutta helmikuussa 2010 jo kirjoittaa omassa blogissaan parjauksiaan ”KGB-diktatuuria” ja ns. Putinin suunnitelmaa vastaan otsikolla ”Ohjelma nautintojen estämiseksi” (Программа по борьбе с быдлом). Hän ottaa kantaa myös Gay Pride-paraatien puolesta – näkemys ei tietenkään nouse sen enempää Raamatusta kuin Koraanista, vaan erikoisesta modernista natsi-ideologiasta. Dubrov jatkaa kauhisteluun, että venäläiset ”mielipidevangit” ja ”vapaustaistelijat” eivät pääse Venäjältä Kavkaz Centerin sivulle ja ovat joutuneet ”KGB-Hasidilaisen järjestelmän koirien” vainon kohteeksi (”Orlov”, KC 19.2.2010).

Olen kirjoittanut 14. marraskuuta 2010 siitä, että Kavkaz Center ei tunne sen enempää islamia kuin kristinuskoakaan. Olen tällöin myös esitellyt seikkaperäisesti B. Stomahinin (Борис Владимирович Стомахин) hurjan elämän. Hän oli radikaalin vallankumousryhmän Революционное Контактное Объединение luoja Pavlov Kantorin kanssa, molemmat Kavkaz Centerin kirjoittajia. Olen kuvan kanssa esitellyt 9. marraskuuta 2010 mainittua Stomahin-toimittajaa yhdessä aseveljensä Pavel Luzakovin (Павел Люзаков) kanssa. Kavkaz Centerin natsi-ideologian kuvan täydentämiseksi on aiheellista nähdä uudemmastakin ilmiöstä, jota myös ”Orlov” on ylistänyt: kyse on Pietarin alueen uusnatsit, ns. NW WP Nevagrad, jonka kuollut sankari Borovikov olemukseltaankin jo natsi.


30. tammikuuta 2010 ”Orlovin” jutussa terrorismia tukevalla Kavkaz Centerin sivustolla FSB:n edustajat ovat ”petoja ja roska-örkkejä” (зверьё и мусоров-орков), ”ihmiskunnan vihattua saastaa” (ненавистное отребье человечества ). ”Venäjä on korkea aika siistiä kaikesta tästä roskasta” (Россию давно пора очистить от всего этого мусора), kirjoittaa Dobrov (”Orlov”) KC:n sivulla 30.1.2010 kello 10:29. KC:n aktiivitoimittaja pistää ihailua varten kannattajakirjeen, jossa suositellaan terroritekoa: ”Haluaisin tulla vallankumoukselliseksi. Koota salaa pommin ja heittää. Ja tehdä niin viikoittain” (”Orlov”, KC 30.1.2010). Eikö tämä KC:n teksti ole terrorismin suosittelua? Jos lukija ei tajua sitä terrorismin suosittelemiseksi, niin hän voi pyytää Abdullah Tammea ja Juha Molari suorittamaan maailman uskontojen yhteinen manaus eksytyksen ja terrorismin pahan hengen karkottamiseksi tuosta riivatusta sielusta! ”Orlov” suosittelee terrori-iskua antisemitistisin argumentein: ”Älä peitä sitä fakta, että KGB:n juuret ovat sionistisessa järjestössä; Lubjanka-järjestö pahoinpiteli useita kansallismielisiä”. ”Orlov” käyttää ilmaisua ”Lubjanka” pilkallisena viittauksena Venäjän turvallisuuspalveluun: sama kielenkäyttö on esiintynyt KC:n uusissa jutuissa, kun kirkkoherra Juha Molari on leimattu Lubjankan väkeen kuuluvaksi. ”Orlovin” mukaan Auschwitz-asiakirjat sisältävät pelkkiä ”valheita”. ”Orlovin” kirjoituksen mukaan Venäjän päärikolliset olisivat ”kääpiötsaarit” (цари-карлики) Putin, Medvedev (jonka Orlov kirjoitta muotoon ”Mendel” viitaten ilmeisesti tietynlaisen geenifrekvenssin muuttumista ajanmittaa dominoivaksi) ja Bortnikov (FSB:n johtaja), joita hän kutsuu ”oikealta” nimeltä ”demonien leegioksi”. Hän jatkaa Venäjän poliittista johtoa tukevien ihmisten demonisointia: ”Saatana ei ole vaarallinen, ellei häntä kutsu puoleensa, ei mikään loistava maailmankaikkeuden arkkitehti” (Сатана не опасен, если называть его по имени Сатаной, а не «великим архитектором вселенной».). Edelleen hän kuvailee, että Boiko, Potkin ja Demushkin ovat ”Venäjän KGB-ortodoksista-patrioottista roskaväkeä” (”Orlov”, KC 30.1.2010). Tekstin lopetus on kehotus suoranaiseen terroristiseen taisteluun: ”Jokainen heti on käytettävä ei ainoastaan FSB:n ja verisen pedon roskien tuhoamiseen, vaan myös suuren varkaan tuhoamiseen” (Orlov, KC 30.1.2010).

Muistettakoon, että tuona traagisena aikana Moskovan ja koko Venäjä kansalle uusnatsi ”Dmitri Orlov” kirjoittti Kavkaz Centeriin 30.3.2010 kello 23:09 julkaistun englanninkielisen jutun, joka perustui samaa aihetta käsittelevään täydellisen valheelliseen venäjänkieliseen juttuun. Moskovan pyhä viikko – hiljainen viikko oli alkanut edellispäivänä, maanantaina 29.3.2010 hirvittävällä itsemurhaiskulla. Terroristit räjäyttivät kaksi pommia maanantaina aamulla pahimpaan ruuhka-aikaan Moskovan metroasemilla ”Kulttuuripuisto” («Парк Культуры») ja ”Lubjanka” (Lubyanka; «Лубянка»). Yhteensä kuolleita on lähes 40. Lubjanka on erityisen tunnettu jokaisen venäläisen parissa siitä, että siellä on FSB:n päämaja. Siksi tämä ”Dmitri Orlov” (oikealta nimeltään Andrei Dobrov) kutsuu myös meikäläistä hiljaista rukoilevaa pappia myös ”Lubjankan” avulla. Kaikille tervehenkisille ihmisille oli selvää, että mainitut terroristit eivät olleet vapaustaistelijoita eikä ihmisoikeusaktivisteja, vaan brutaaleja terroristeja. Kavkaz Center (Кавказ-центр) julisti kuitenkin itsemurhaterroristit ”marttyyreiksi”. Vähän aiemmin Doku Umarov (Dokka Abu Usman (Докка Абу Усман; Умаров Докку Хамадович) julisti 8.3.2010 kansainvälisenä naistenpäivänä Kavkaz Centerin julkaisemassa – 19.2.2010 tehdyssä – videohaastattelussa Jumalan vihan ”Putinin koiria” vastaan ja moitti muslimeja, jotka ovat menettäneet uskonsa Islamin suuruuteen. Hän lupasi Jumalan nimissä taistelijoille palkinnoksi paratiisin ja lupasi ”vapauttavansa” Krasnodarin, Astrahanin ja Volgan alueet. Terrori-iskun jälkeen Kavkaz Center –terroristisivusto 29.3.2010 kello 13:34 selitti Moskovan metroaseman terrori-iskua hyväksi uskonnolliseksi sankariteoksi: naiset eivät olleet terroristeja, vaan ”marttyyreita, joiden tehtävänä oli hyökätä Venäjän valtioterrorismia vastaan”.

Kuva: Kavkaz Centerin uutisoinnissa 29.3. itsemurhaterroristi julistetaan marttyyreiksi. Kyse on toimituksellinen piirre.

Kun keskustelu oli siis kiivaimmillaan, Kavkaz Center julkaisi 30.3.2010 ”Orlovin” (so. Dubrov) täyttä valhetta sisältävän väitöksen, jonka mukaan Venäjän sisäministeriö harkitsee julistaa Koraani ”ekstrimistiseksi kirjaksi”. Kavkaz Center viittaa tuossa asiassa viisautensa lähteenä ”KC analyytikko, kirjalija Dmitri Orloviin” (KC analyst writer Dmitry Orlov). KC ei ole tuonut lainkaan esille, että Koraani ei suvaitse tuollaisia hyökkäyksiä Kirjan kansoja vastaan kuin KC:n natsit suosittelevat räjähtein ja sanoin. KC ei ole tuonut mitenkään esille, että muslimit ja ortodoksit elävät valtaosin sovussa, Groznyi sai muutama vuosi sitten Euroopan suurimman moskeijan ”Tšetšenian sydän”, sen enempää islamin johtajat kuin kristittyjen johtajat eivät hyväksy uusnatsien, Al-Qaidan wahhabbilaisten palkkasotureiden ja Kaukasian omien maantieroistojen toimia.


Kavkaz Centerin 30.3.2010 jutussa julistetaan kuitenkin Tšetšenian muslimivaltaväestö ”luopioiksi”.

”Orlov” (so. Dubrov) kuvailee Kavkaz Centerin jutussa 13. syyskuuta 2009 kello 11:42 Venäjän kärsimyksiä Kaukasuksella ja luettelee itsemurhapommittajien (The suicide bomber) menestystä kahden viime kuukauden aikana, jolloin 436 ihmistä on saanut surmansa – lähes kolme kertaa enemmän kuin vastaavana aikana kuin vuonna 2008. Dmitri Orlov (so. Dubrov) selittää, että nämä kuolleet olivat pelkkiä ”uskottomia ja luopioita”: “It seemed to work, though, and the region enjoyed five years of relative calm. But over the past two months, 436 people have been killed (disbelievers and apostates - D.O.), nearly three times more than in the same period last year” (Kavkaz Center 13.9.2009).

Joulukuun 28. päivänä 2009 ”Orlov” kirjoittaa Kavkaz Centerillä jälleen ikään kuin Putin olisi mielenterveysongelmallinen kääpiö, sama ilmaus, jolla Dobrov kuvaili Putinia vuonna 2000 tunnetussa artikkelissaan. Artikkelissa venäläistä lehdistö kutsutaan ”KGB-hasidilaiseksi mediaksi”. Hänen mukaan FSB lihottaisi pappeja kalliilla ulkomaalaisilla autoilla ja kultakelloilla sekä kalliiden prostituoitujen avulla”. Artikkeli loppuu ”kansallismielisen nuorison” (natsien, националистической молодежи) ylistykseen. Joulukuun 25. päivä 2009 ”Orlov” (so. Dubrov) kirjoittaa Venäjän ”orjista”, jotka häädettiin aristokraattisesta kaupungista, jotta he eivät rumentaisi hemmoteltujen kauneutta. ”Orlovin” mukaan Putinin suunnitelmana olisi ”Kaukasian vapautta rakastavien kansojen fyysinen tuhoaminen”. KC:n artikkelin taloustiedot eivät ole reaalisia, vaan ideologisia, vaikka kansainvälinen finanssikriisi kosketti kovasti Venäjää. Hän määrittää liioittelun avulla: ”Jos Amerikassa oli vain nuha, Venäjällä on halvaus” (KC 25.12.2009). KC:n propagandistitoimittaja siteeraa toista henkilöä, jonka mukaan venäjä olisi joutunut vapaamuurareiden haltuun. Hän kutsuu englanninkielellä FSB:n organisaatiota ”sionistiseksi okkupaatio hallitukseksi”. ”Orlov” (so. Dubrov) leimaa koko kansakunnan sanoissaan: ”Venäläiset ovat yleisesti maailmalla tunnettuja varkaina ja huijareina” (KC 25.12.2009).

Joulukuussa 17. päivä 2009 ”Dmitri Orlov” pääsi lempikäsitteidensä ääreen, kun kirjoitti Kavkaz Centeriin Kremlin suojautuvan kriisistä ”okkultismin voimalla”. Hänen mukaansa Putinilla ei ole muuta vaihtoehtoa suojata Kremlin valtaa ja uhkailla Venäjän kansalaisia. Sitä vastoin suosionosoituksia saa kansallisbolševikkipuolueen eräs edustaja, koska tämä vastusti Tšekan valtaa, vaikka sai sitten tuntea kohtalonsa ”lääkäri-myrkyttäjien” huumeiden heikentämänä. Lopetus on kehotus terrorismiin ja sotaan: ”Muista, että nämä Venäjän epäjumalat on tuhottava: se on jokaisen itseään kunnioittavan (ei orjan) pyhä velvollisuus” (Dmitri Orlov, KC 17.12.2009). 28.6.2008 ”Orlov” ”muistuttaa lukijoitamme että Bodrovin” (tapetun ja kadonneen elokuvaohjaajan) kuolema oli Jumalan rangaistus, koska ”Bodrov oli piintynyt islamin ja Kaukasuksen vihollinen”.

(16) Kiistää holokaustin

Vuonna 2006 ”Orlov” (so. Dubrov) kirjoitti aktiivisesti myös Livinenkon asiasta Kavkaz Centeriin, hänhän oli haastatellut Litvinenkoa ennen tämän kuolemaa. Marraskuun 20. päivänä 2006 (kello 20:38) Kavkaz Centerin ”asiantuntija” liittää Litvinenkon Venäjän kansallismielisten (uusnatsien) kanssa käymään yhteistoimintaan: ”Venäjän natsit eivät saa mahdollisuuksia toimia Lännessä. He ovat Putinin hallituksen samoja vihollisia Venäjän demokraattien kuten herra Litvinenkon kanssa. - - - Perustuen nykyiseen tilanteeseen Venäjällä, Venäjän natsit ovat täysin samaa mieltä herra Litvinenkon ystävien kanssa murhakäskyn tuleen suoraan ylhäältä” (KC 20.11.2006). ”Dmitri Orlov” ja Kavkaz Center kommunikoi hyvin intiimisti Venäjän natsien kanssa (käyttävät ilmaisua ”Nationalists”), ovat sisällä natsien toiminnassa.

”Dmitri Orlov” (so. Dubrov) oli hyvin ärtynyt syksyllä 2006, kun Mannheimin kaupungissa alkoi oikeudenkäynti Germar Rudolfia vastaan, koska tämä oli kutsunut holokaustia jättiläismaiseksi petokseksi (a gigantic fraud). Kavkaz Centerin sivulla sijoitetaan sana ”holokausti” sitaatteihin ilmaisten, ettei tätä olisi tapahtunut todellisuudessa. Germar Rudolfin mukaan holokausti olisi pelkkä myytti, hän kyseenalaisti miljoonien juutalaisten kuolemat Saksassa 1930- ja 40- luvuilla. Kavkaz Center arvostelee 19. marraskuuta 2010, että ”holokaustimyytin kieltäminen on rangaistavaa jopa viideksi vuodeksi vankeuteen modernissa demokraattisessa Saksassa” (Denial of the "holocaust" myth is punishable in modern democratic Germany with up to five years in jail; ”Orlov” 19.11.2006, Kavkaz Center).

Kavkaz Center ryhtyi myös ”Dmitri Orlovin” (so. Dubrov) jutussa 10. marraskuuta 2006 puolustamaan holokaustin kiistäjää. Kavkaz Center kutsuu saksalaista oikeuslaitosta ”show-oikeudenkäynniksi” (Another Show Trial Of Unbeliever in «Holocaust» Myth Starts in Germany). Kyse olisi KC:n toimittajan Dmitri Orlovin mukaan muka uskonnosta, eli tiettyjen henkilöiden epäuskosta holokaustimyyttiä kohtaan: A court in the German town of Mannheim announced on Wednesday that the prominent German writer and chemist Germar Rudolf will be "tried" starting next Tuesday, November 14, 2006, for his "thought crimes", namely for unbelieving in the "holocaust" myth. (KC 10.11.2006).

Suomen opetushallitus on juuri lisännyt valtakunnallisiin opetussuunnitelmien perusteisin määräykset holokaustin eli juutalaisten joukkotuhon opetuksesta, koska Suomi haluaa päästä mukaan Ruotsin opetusministeriön kymmenen vuotta sitten perustamaan Holocaust Task Force –järjestöön. Järjestö edistää holokaustin muistamista ja opetusta kaikkialla maailmassa. Samanaikaisesti juuri Ruotsin ja Suomen poliittiset päättäjät ja lainvalvontaviranomaiset antavat turvapaikan holokaustin kiistävälle uusnatsisivustolle Kavkaz Centerille! Ilmeisesti asian merkittävyyttä pitää arvioida Euroopan juutalaisjärjestöjen ja Holocaust Tark Force –järjestön kanssa: onko kosmetiikka uskottavaa, kun uusnatsit saavat levittää juutalaisvastaista vihaa Suomesta ja Ruotsista käsin web-sivustolla.

4. tammikuuta 2004 ”Dmitri Orlov” määrittelee Kavkaz Centerin vihamielisen suhteen ”sionistien antisemitismiin”. Hän tahtoo erottaa antisemitismin ja sionismin toisistaan sekä torjua syytöksen, jonka mukaan Kavkaz Center on antisemitistinen sivusto. Itse asiassahan Kavkaz Center kiistää, että oikeaa antisemitismiä voisi ylipäätänsä tapahtua. ”Orlov” kirjoittaa, että ”antisemitismi on ylipäätänsä tyhjä sana” (Просто укажу, что «антисемитизм» вообще глупое слово).

Wienin uusnatsi on erityisen tuohtunut 23.11.2006 Kavkaz Centerin jutussa The Associated Pressin toimittajan paljastuksesta, ettei Tšetšenian alueella ole mitään sellaista laajamittaista sotilaallista toimintaa kuin Kavkaz Center on sepittänyt asioita tuntemattomille. Kavkaz Centerin ideologiseen sodankäyntiin kuuluu keksiä tarinoita Venäjän FSB:n laajamittaisista sotilaallista toimista yhtä hyvin Venäjän Federaation alueella kuin koko maailmassa. Mainitusta syystä Kavkaz Center on ollut tyytyväinen saadessaan ”näyttöä” näistä taisteluista, kun Suomi-Kaukasia ystävyysseuran ry. ja Suomen antifasistisen komitean ihmisoikeusaktivistit ovat moittineet Kavkaz Centerin toimintaa.

18. tammikuuta 2005 ”Dmitri Orlov” (so. Dubrov) oli aktiivinen sydämensä pirulle, natsismille, kun kirjoitti Kavkaz Centeriin jälleen natseja ylistävän kirjoituksen. Russian nationalists intend to ruin Putin's holiday. Orlov lupaa artikkelin lopussa, että “ei kauan aikaa sitten, Venäjän nationalistit toimivat Vastarintaliikkeen (Resistance) puitteissa, päättivät pilata 60 vuotuisjuhlat voitonpäivälle”. Kavkaz Center kertoo 28. tammikuuta 2005 ”erään lukijan kirjeestä”, jossa lukija oli vedonnut ”Dmitri Orloviin”, jolla olisi KC:n kirjeen mukaan yhteydet aitoihin tšetšeeneihin. Kirjeen vastauksessa uusnatsi paljastaa karvattoman päänsä: hän tuomitsee sosialismin, demokratian ja kapitalismin. ”Демократы и коммунисты заведомо отпадают. Они совершили столько преступлений, что у любого нормального человека выработалось к ним стойкое отвращение. Поэтому остается только «третья сила», а это русские националисты, естественно, в лице наиболее стойких и последовательных врагов нынешнего демократического режима” (Dmitri Orlov, Kavkaz Center 28.1.2005; Demokraatit ja kommunistit katoavat varmasti. He tekivät niin paljon rikoksia, että jokainen normaali ihminen kokee jatkuvaa vastenmielisyyttä heitä kohtaan. Siksi on vain ’kolmas voima’, joka on venäläiset nationalistit, tietysti kaikkein sitkein ja johdonmukainen vihollinen nykyiselle demokraattiselle hallinnolle”). Orlov ei suosittele kristinuskoa, moittii Moskovan patriarkan alaista ortodoksista kirkkoa ”saatanalliseksi rakenteeksi” ja katolista kirkkoa ”sadomasokistiseksi pedofiilikirkoksi”. Niin ”Orlov” määrittää tosi uskovaisten ja Saatanan palvojien ristiriidan. ”Kristinusko kokee tappion vallanpitäjien satanismille”. Hän odottaakin ”uutta maailmanjärjestystä”: ”Länsi-Euroopassa ihmiset nousevat kapinaan hallitsijoitaan vastaan. Ihmisillä on paljon vihaa”. ”Orlovin” mukaan kristitty on liian heikko taistelemaan tässä tulevaisuuden sodassa, kun valta otetaan pois vallan kaapaneilta satanisteilta. Kavkaz Centerin pitkäaikaisin toimittaja ei hyväksyä demokratiaa Tšetšeniassa. ”Теперь о Чечне. Меньше всего мне хотелось бы, чтобы в Чечне победили прозападные чеченские демократы. В том, что рано или поздно Чечня вернет себе независимость, я не сомневаюсь. - - - Но если в Чечне к власти придут так называемые «демократы», то Чечню и чеченский народ ждет та же смерть. Ведь сегодня не демократы воюют за свободу Чечни и защищают народ, а мусульмане, моджахеды, которые опираются только на свою веру в Бога. Бог их единственный союзник. Весь остальной мир в «чеченском вопросе» на стороне России. Это факт. Демократы, как раз, все на стороне Путина ” (”Orlov”, Kavkaz Center 28.1.2005: ”Nyt Tšetšeniasta. Viimeinen asia, jonka haluan nähdä Tšetšeniassa, oli Tšetšenian länsimielisten demokraattien voitto. Mutta enemmin tai myöhemmin Tšetšeniaan palautuu itsenäisyytensä, en epäile. - - - Mutta jos Tšetšeniassa valtaan tulevat ns. demokraatit, niin Tšetšeniassa ja Tšetšenian kansan edessä on yhtäläisesti kuolema. Demokraatit eivät taistele vapautta Tšetšenialle eivätkä suojele kansaa, muslimeita, muslimitaistelijoita (Mujahideen), jotka luottavat ainoastaan uskossa Jumalaan. Jumala on heidän ainoa liittolaisensa. Koko muu maailma on "Tšetšenian kysymyksessä" Venäjän puolella. Se on tosiasia. Demokraatit ovat kaikessa Putinin puolelta.”). ”Dmitri Orlov” (so. Dubrov) jatkaa artikkeliaan Kavkaz Centerin uskontunnustuksella: ” Поэтому только в Исламском Джихаде спасение и Чечни, и нас с Вами, русских. Возможно, в России будет Исламский Халифат.” (Siksi vain Islamilainen Jihad pelastaa Tšetšenian ja teidät venäläiset meidän kanssamme. Ehkä Venäjästä tulee islamilainen kalifaatti).

(17) Kutsuu Moskovan ortodoksista kirkkoa ’Saatanan ja antikristuksen kirkoksi´

Kavkaz Centerin uutisoinnin läpäisevä ja terrorisivuston pitkäaikaista toimittajaa ”Dmitri Orlov” (so. Dubrov) leimaava häiriintynyt ”uskonnollisuus” (siis pirullisuus) tulee ilmi 6. lokakuuta 2006 artikkelissa, miten Vatikaani etsii lämpimämpiä suhteita Venäjän kirkon kanssa (Vatican Seeks Warmer Relations With Russian Church). ”Dmitri Orlov” (so. Dubrov) sijoittaa sanat ”Venäjän ortodoksinen” ("Russian Orthodox") sitaatteihin, koska hän kyseenalaistaa kirkkokunnan. Uusnatsin mukaan Aleksei Riediger olisi entinen KGB-agentti, joka kutsuu itseään patriarkka Aleksei 2:ksi. Uusnatsi puolustaa Vitali Ustinovin (Ростислав Петрович Устинов) Kanadaan 25.9.2006 perustamaa ortodoksista kirkkoa. Hän kutsuu itseään Venäjän ortodoksisen maanpakolaiskirkon metropoliitaksi. Vitalin mukaan Moskovan kirkko on ”Saatanan ja antikristuksen kirkko” (KC 6.10.2006). Kavkaz Centerin määrittely ortodoksisesta ja roomalaiskatolisesta kirkosta ei nouse sen enempää islamilaisesta kuin evankelisluterilaisesta uskosta. Kieli on aivan järkyttävää, sen sallimisesta ja moraalisuudesta tulisi keskustella myös kirkollisissa piireissä Pohjoismaissa, koska sivusto toimii nimenomaisesti Suomessa ja Ruotsissa tarjotuilla IT-resursseilla: ”It is not astonishing in this context that exactly Vatican, well-known for the extremist anti-Islamic stance of its Pope, seeks warmer relations with Riediger's Russian «Church of Satan and Antichrist», that is with the state church of the "satanic country" of Russia.” (KC 6.10.2006, “Dmitri Orlov”).

12 toukokuuta 2006 “Dmitri Orlov” esittäytyy Kavkaz Centerin pysyväksi lukijaksi. Hän kirjoittaa Mikael Storsjön ja Ruotsin syyttäjän Roswallin tapauksesta. ”Orlovin” mukaan syyttäjä Roswall ”toteutti omia sotilasoperaatioita Venäjän suurlähetystön suositusten mukaisesti” (KC 12.5.2006). ”Dmitri Orlov” ei säästele sanojaan kuvatessaan Venäjää kokonaisuudessaan ”rosvoksi, vakoojaksi, verenhimoiseksi murhaajaksi" jne. ”First of all I would like to ask Roswall, what law authorizes him for depriving me as a person of an access to free, true and objective information on current events in Caucasus, the exile state Russia and the world in whole. Who gave him such authorities? Bandits, spies, bloodthirsty murderers, criminals, butchers and international Mafia members laundering dirty money from so-called Embassy of Russia, to whom the major part of readers of "Kavkaz-Center" have not any relation.” Lopulta hän kysyy, "kuka antaa oikeuden Ruotsin syyttäjälle toimia paholaisten määräysten mukaisesti ja järjestää tauko kansainväliselle yhteisölle, jotta tuo yhteisö ei saisi objektiivista tietoa Kavkaz Centerin palvelinten avulla” (KC 12.5.2006). ”Dmitri Orlov” ei suinkaan esittäytynyt ensimmäistä kertaa KC:n kirjoittajana. Miksi siis syyttäjällä olisi pitänyt olla suurempi rohkeus? Suomessa tilanne olisi ollut jyrkempi jo Pariisin rauhansopimuksen nojalla, koska Suomi on sitoutunut siihen, etteivät "fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt" saa toimia maassamme. Kavkaz Center on fascisminluotoinen järjestö sen natsi-ideologian johdosta. Ruotsin olisi pitänyt kiinnittää tarkemmin huomiota sen kansainvälisiin sitoumuksiin terrorismin vastaisessa toiminnassa. Kavkaz Centerin ”toimittajien” oikea paikka ei ole tietokoneen ääressä, vaan hullujen huoneen pehmustetussa huoneessa sopivasti lääkitettynä. Tätä ”Orlov” ei voinut hyväksyä ”henkilökohtaisista syistään”. Hän on jo kauan aikaa kiistänyt hoidon: laitoshoidon sijasta avohoito jättää mahdollisuuksia kirjoittamiselle.

9. elokuuta 2005 ”Orlov” kertoo kolmen tšetšeniperheen turvapaikkahakemuksesta Slovakiaan. Turvapaikkaa ei myönnetty, vaan ”Orlovin” mukaan perheet joutuivat Venäjälle ”keskitysleiriin”. Mielenkiintoinen sattuma, että ”Orlov” kertoo Magamedin tarinan. Ihmettelin juuri äskettäin, kuka ”Magamed” kävi Wienistä käsin blogissani hiukan ”Orlovin” (so. Dubrov) jälkeen.

Ilmeisesti Movladi Udugovin ”Kaukasian emiirikunnan analyyttis-informaattinen keskus” on ollut rakenteellisessa yhteydessä Kavkaz Centerin toiminnan kanssa, onhan Movladi Kavkaz Centerin perustaja. 7. elokuuta 2005 Kavkaz Centerin kirjoittaja viittaa ”Dmitri Orloviin”, tällä kertaa ”Poliittisten ja taloudellisten asioiden viestintätoimiston analyytikkoon” (”an analyst with the Agency for Political and Economic Communications”). Juuri ”Dmitri Orlov” tavataan Kavkaz Centerin aktiivikirjoittajan (myös aiemmin, mm. 6.5.2005 ja 18.1.2005), usein toki näistä poliittisista ja taloudellisista kysymyksistä. Ongelma on vain siinä, että minkä maan ja valtakunnan tai emiirikunnan viestintätoimiston palveluksessa mainittu uusnatsi työskentelisi. Sellaista emiirikuntaa tai valtiota ei ole olemassa. 3. maaliskuuta 2004 ”Dmitri Orlov” esittäytyy Venäjä kansalaiseksi Moskovasta, kun moittii Vladimir Putinia. Kyseessähän oli lukijakuntaa varten kehitelty valhe, mutta sittemmin on hyvin tullut tunnetuksi, että ”Orlov” on Wienissä asuva natsi.

Rukoilen siunausta Venäjän kansalle, valtiolle ja sen poliittisille päättäjille tässä hirvittävässä tilanteessa kun paholaisen repiviin ja rikkoviin hirvittävyyksiin omistautuneet terroristit ovat tuottaneet kansansurun, kuoleman surun moneen kotiin. Älkää lamaantuko, olkaa entistä päättäväisempiä äärinatsien ja jihadistien tuhoamisessa: jos Te lamaannutte, natsit ja maantierosvot ottavat vallan, rikkovat hienon Venäjän maan, sen kunnian ja sen yhteyden! Kiitän Jumalaa, että Venäjällä valtiollisessa johdossa on parhaat mahdolliset päättäjät juuri tässä tilanteessa. Siunatkoon Jumala erityisellä tavalla heitä!

Tässä kuvassa on Kavkaz Centerin silloinen yläpalkki manipuloitu helvetin tulien avulla, jotka puuttuivat jostakin syystä alkuperäisestä kuvasta, lähde: Yamartnah



- - - -

No comments in my blog, but you can find my phone number GSM +358 44 322 2661 or my email juhamolari-ÄT-gmail.com (см. -ÄT- = @). You can discuss with me in Facebook

Юха Молaри: Домашняя страница – Juha Molari: Homepage http://personal.inet.fi/business/molari/

Юха Молари: Пресс-Портрет (YANDEX)

СМИ и Юха Молaри (коллекция)