Statcounter

torstai 24. helmikuuta 2011

Poliisilla on poliittisesti korruptoitunut agenda

Poliisilla ei ollut tehtävänä tutkia 71. törkeää kirjoitusta minua vastaan eikä kirjoitusten julkaisijan Kavkaz Centerin rikollisuutta. Niiden takia ei aloitettu edes esitutkintaa.

 Ei aloitettu myöskään tappouhkausten tähden, joita minä, lapseni tai perheeni saivat. Niistä ei aloitettu edes esitutkintaa, vaan poliisi käännytti jo rikosilmoituksen tekijän pois.

Olen kuitenkin tyytyväinen, että Mikael Storsjön tapaus meni kuitenkin rikosoikeudenkäyntiin, vaikka Storsjön puolesta vedottiin jo Thorsin ajatukseen ”Lex Storsjöstä” ja marssitetaan tueksi ja todistajaksi jopa Euroopan Parlamentin Ihmisoikeusalivaliokunnan puheenjohtaja Heidi Hautala.

Tänään poliisi epäonnistui kutsua minut juuri täsmälleen samaksi ajaksi kuultavaksi Pasilaan Mikael Storsjön toisen tähtitodistajan Jukka Mallisen rikosilmoituksen johdosta, koska olin Vantaalla kuuntelemassa Storsjön rikosoikeudenkäyntiä enkä ollut saanut kutsua.

Kaiken kaikkiaan olen tyytymätön poliisin päättävien tyyppien valintoihin, mitä sopii tutkia ja mitä ei sovi. Niin en aio säästellä, kun paljastan poliisin toimia, joita poliisi ei itsekään tiennyt minun tietävän. Monet asiat ovat ihan tavanomaisia.

Tänään poliisi googletti tietokoneeltaan minun nimeäni ”juha molari” ja saapui myös mm. blogiini, jossa hän oli vain pari päivää aiemmin päätynyt katsomaan nättien laulajattarien kuvaa.


Edellispäivänä 23. helmikuuta 2011 poliisi latasi valokuviani kotisivuiltani, mutta nyt tyttökuva oli varmasti sopivampi.

Minä olen erityisen tunnollinen ihminen, minkä tähden ärsyttää poliisimme korruptoituneisuus, millä tarkoitan poliittisesti johdettua agendaa ja priorisointia.

 Vuosina 2000-2001 näin selvästi, ettei poliisia kiinnostanut totuus, vaan ainoastaan yritys etsiä näyttöä olettamustensa mukaiselle maailmalle, minkä tähden aineistoa myös manipuloitiin.

Tällä kertaa minua häiritsee, että poliittisesti priorisoitu tärkeystaso nostaa Heidi Hautalan ja Jukka Mallisen kiinnostaviksi aiheiksi – enkä todellakaan ymmärrä mitään perustetta – mutta Kavkaz Centerin olemassaolosta ei aloitettu edes esitutkintaa, vaikka sivusto avoimesti mainostaa terrori-iskujen tekijöiden ja suunnittelijoiden viestiä sekä ylistää itsemurhaterroristeja ”marttyyreiksi”. Se kuuluu muka sananvapauteen Suomessa!

Poliisimme korruptoituneisuus tulee päättävän tason poliittisesti johdetusta agendasta ja priorisoinnista.

Olen erityisen tunnollinen ihminen, kuten olen sanonut jo aiemmin tässä. Se tarkoittaa montakin asiaa. Olen arvostanut työntekoa joskus liikaakin terveyden ja perheeni kustannuksella.

Olen ylitarkka jopa lain seuraamisessa, kuten ystäväni ärtyvät, kun etsin parkkipaikkaa tavattoman huolellisesti katsoen lain asettamia vaatimuksia. Maksan kaikista pienistä tuloistani verot.

 Pidän esivallan olemassaoloa aivan luonnollisena ja välttämättömänä asiana. En ole siis ollut toistaiseksi anarkisti.

Nyt poliisimme korruptoituneen poliittisen agendansa vuoksi käyttää kuitenkin ylimainostettua ”vähäistä aikaansa” tähän edellä kuvattuun tarkkailuun minuakin kohtaan, mutta sitä vastoin ei sulje Kavkaz Centeriä, ei puutu siellä julkaistuihin 71 törkykirjoitukseen minua vastaan, ei ota vastaan ilmoituksia tappouhkauksista ym. Tämä minua ärsyttää.

Tiedän, että poliisimme ei ainoastaan tule julkisesti googlen avulla blogiini, vaan seuraa myös nettiliikennettä ja puhelinta vähemmän läpinäkyvästi, kuten olen havainnut ja kuten edesmennyt George Paile lausui suorasanaisesti minulle, kun tapasimme hänen oikeusaputoimistossaan Mikonkadulla Helsingissä ja hän pyysi minua töihin.

Ehkäpä minäkin osaan nuo samat asiat päinvastoin – ja vuodan julki myös yksilöidyt tiedot nettiliikenteen katkeilun taustalta.

Koska tämän päivän ja muutaman edellisenkin päivän poliisin "tyttökuvissa" on paljon kauniimmasta asiasta kyse kuin neljästä kauniista naisesta, niin laitan vielä linkin näiden naisten ihanaan musiikkivideoon. Näiden laulajien ihanuutta eivät voi mitkään Finrosforumin separatistit tai Kavkaz Centerin terroristit poistaa: kaunis on kaunista, arvokas on arvokasta, eikä tätä voi muuksia vääntää!



- - - -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti