perjantai 5. elokuuta 2011

Kunnioita isääsi ja äitiäsi

Tälle päivälle ei tullut sittenkään kohuhäitä, joissa olisin toiminut pappina. Iltasanomat tiesivät kertoa, että häät siirtyivät. Onneen on oikeus ihmisellä kaikesta huolimatta, vaikka häitä ei ollut tänään. Niin saan viettää "erikoista" viikonloppua, mitä tulee 20 vuoden lähihistoriaani: olen vapaa mies ja pääsen vanhempieni luo sekä perhejuhliin. Opin jo niille tavoille, että en ole kesällä koskaan viikonloppuna vapaa.



Keski-ikäisenä miehenä arvioi jo elämäänsä. Tiedän saaneeni erittäin paljon isältä ja äidiltä. Olen itsenäinen aikuinen mies. Huomaan itsessäni, että olen löytänyt rikkaudesta tai useimmin köyhyydestä huolimatta itsekunnioituksen juuri isältä ja äidiltä. Se on tullut merkillisten asioiden kautta: kovan työn tekijöinä he katsoivat itselleen oikeuden hankkia kaunis koti. Minulla ei ole koskaan varaa omaan kotiin. Vanhemmiltani olen oppinut arvostaa ahkeruutta ja työssä tunnollisuutta. Elämän menestyksessä ja tappiossa on aina elettävä toimeliaasti, vaikka tulevaisuus ei olisi varma.




- - - - - - -



No comments in my blog, but you can find my phone number GSM +7911 2970525 (in Russia) +358 44 322 2661 (in Finland) or my email juhamolari-ÄT-gmail.com or juhamolari-ÄT-mail.ru (см. -ÄT- = @). In principle, you could discuss with me in Facebook

Юха Молaри: Домашняя страница – Juha Molari: Homepage http://personal.inet.fi/business/molari/

Juha Molari -mail.ru -blog

Юха Молари: Пресс-Портрет (YANDEX)

СМИ и Юха Молaри (коллекция)