sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Blokkasin nuoren kauniin naisen Facebook-ystävistäni


Vanhan miehen sydän särkyi tänään, kun blokkasin ulos nuoren kauniin Lindan, jonka olin tarkistamatta hyväksynyt Facebook-ystäväkseni. Tämä nainen lähetti eilen ja tänään viestejä, jotta olisin keskustellut tarkemmin hänen kanssaan.

Mitättömyyteni tähden kiinnitin huomiota siihen reaaliseen faktaan, että nuori kaunis nainen oli niin kaukaa kuin Los Angelista ja sieltä matkustanut jonnekin muualle äitinsä kuoltua. Kysyin, miten hän on voinut minut löytää. Hän kertoi vain pitävänsä profiilistani. Tämä vastaus ei herättänyt luottamustani. Hyvin mielellään hän olisi tahtonut tietää myös henkilökohtaisia asioitani ja matkustamistani – sekä erityisesti keskustella jossakin chattissa. Sen viestin sain, mutta yöllä en voinut kirjoitella, koska olin kyläilemässä ja juhlimassa uutta vuotta venäläisten oopperalaulajien luona.

En havainnut saadun kolmen viestin perusteella, että Linda olisi halunnut rahastaa minun - vanhan miehen - avulla (ainakaan vielä). Sitä vastoin olen kai tulossa liian vanhaksi, kun en kaunottaren profiilissa ehkä kiinnittänyt riittävästi huomiota nuorekkaan terhakkaisiin rintoihin, vaan pikemmin naisen vähäiseen ystäväpiiriin ja profiilissa käydyn keskustelun niukkuuteen.

Vähäisestä ystäväpiiristä – 31 henkilöä – paljastui, ettei hänellä ollut merkittävästi tavallisia nuoria ystäviä. Nämä ystävät olivat Meksikossa työskenteleviä suurlähetystön työntekijöitä, Putin-kriittisten amerikkalaisten lehtien (myös venäläisiä) toimittajia ja amerikkalaisten Venäjä-kriittisten ”yliopistojen” venäläistä väkeä, joilla oli tietämykseni mukaan Nemtsov-kontakteja. Pahimmin epäluuloni heräsi, kun kaunottaren ystävänä oli Kommersantin ja Radio Free Europan (CIA) toimittaja, joihin näytti olevan myös yhteys. Joskus FB-profiilit kertoivat ammatit, joskus piti vähän tarkastaa tietoja muualta. Profiili oli tehty liian hätäisesti, jotta se olisi virittänyt meikäläisessä tyhjäntoimittajassa hurmion.

Niin nuoret kauniit tissit eivät voittaneet minussa suosiota, vaikka kyllä minä olen mieltynyt kauniisiin terhakkaisiin tisseihin. Ei siinä olen mitään rumaa, vaan hyvin nautittavaa! Ajattelin virkaheittona tyhjäntoimittajana hyvin realistisesti, että 20 vuoden ikäinen kaunotar voi kiinnostua Jussi Parviaisesta, mutta ei sentään minusta.

Vastasin em. muutaman saadun tekstin jälkeen sen jälkeen kun olin kysynyt, "miten hän tietää minut", että "keskustelu olisi uskottavampaa, jos hän olisi noin 50 vuotta vanha, ylipainoinen, monen lapsen yksinhuoltajaäiti". Ajattelen niin, että silloin hänellä voisi olla oikeasti kiinnostus tavata minua, tuntea matkasuunnitelmani paremmin aikataulujen sovittamiseksi.

Kun siis seuraavaksi Radio Free Europan ja vastaavien järjestöjen ystäväpiiristä otetaan minuun yhteyttä "kiinnostuksen merkeissä", niin tehkää kotityöt ensin paremmin ja laittakaa asialle 150 cm pitkä (minäkin olen lyhyt), 150 kg paksu (minäkään en ole enää solakka), 50 vuotta vanha innokas nainen. Silloin minä uskon.




- - - - - - -



No comments in my blog, but you can find my phone number GSM +7911 2970525 (in Russia) +358 44 322 2661 (in Finland) or my email juhamolari-ÄT-gmail.com or rtmolari-ÄT-rambler.ru (см. -ÄT- = @). You can discuss with me in Facebook

Юха Молaри: Домашняя страница – Juha Molari: Homepage http://personal.inet.fi/business/molari/

RT blogi: It's time, my friend: it's time

ВКонтакте V Kontakte http://vkontakte.ru/id157941374

Юха Молари: Пресс-Портрет (YANDEX)

СМИ и Юха Молaри (коллекция)