lauantai 14. heinäkuuta 2012

Identiteettirikollisen tähden etsin uutta asuntoa

Olen joutunut identiteettirikollisen uhriksi. Olen kertonut blogini lukijoille julkisesti ja ystävilleni yksityisesti vain osan niistä julmista teoista, joita tämä henkilö (nämä henkilöt) on harjoittanut minua vastaan. Esimerkiksi henkilö on perustanut minun nimissä vähintään VIISI valheellista blogia, joissa hän esiintyy minun nimissän ja käyttää minun kuvaani. Identiteettirikollinen teki kuitenkin sen virheen, että lähetti Viron KaPo:lle postia minun nimissäni: siitä seurauksena ilmeisemmin kaksi valheblogia suljettiin!

Identiteettirikollinen on lähettänyt valtiollisille viranomaisille tai vastaaville postia Suomessa ja ulkomailla minun nimissäni: hänen tarkoituksenaan on vahingonaiheuttaminen minua vastaan. Eikä tässä kaikki paha, mitä hän on aiheuttanut. Hänen tekstinsä on todella hurjaa, kieroa ja sairasta.

Luotan edelleen siihen, että Jumala johdattaa ihmisiä ja asioita tässä maailmassa, jonka Hän on luonut: ehkä Jumala vie myös tämän identiteettirikollisen toiminnan lopulta ratkaisuunsa. Jumala johdatti jo siinä, että identiteettirikollinen teki hölmöyden ja lähetti postia valtiolliselle turvallisuuspalvelulle.

Turvaudun Jumalaan, ja pyydän, että ystäväni muistaisivat aidosti rukoilla asian puolesta: ihmisen persoona ja identiteetti ovat pyhiä asioita, Jumala on luonut meidät ihmisiksi, meillä on oma nimi.

Keskustelin tänään tiettyjen luotettavien venäläisten kanssa tilanteestani. He eivät voineet uskoa, että identiteettirikollinen olisi yksityinen patologinen vihamies, sillä toiminta on liian järjestelmällistä, pitkäkestoista ja massiivista. Ennen kaikkea minulla ei ole mitään henkilökohtaista kontaktia tuohon henkilöön, joten senkin vuoksi näiden henkilöiden mukaan kyseessä on operaatio, josta identiteettirikolliselle maksetaan. Maksu tulee tuskin suoraan ulkoministeriöltä, mutta näiden luotettavien venäläisten mukaan se maksu tulee hyvin todennäköisesti välillisesti Suomen ulkoministeriöstä. Syynä ei olisi sinänsä minun poliittiset näkemykset, vaan se, että olen häirinnyt tiettyjen UM:n ihmisten omaa ansaintaa ja uraa paljastuksilla. Olen iloinen siitä, että joskus kerran kaikki myyräntyö ja petoksellisuus tulevat julki: nyt voin elää vapautuneesti arvoituksen edessä, luottaen odotan, että Jumala johdattaa asiat hyvään tulokseen. En tiedä, miten arvioida kuvatun salaliittoteorian painoarvoa. Erikoiselta tuntuu joka tapauksessa identiteettirikollisen massiivinen ja järjestelmällinen toiminta, vaikka hänellä ei pitäisi olla mitään henkilökohtaista minua vastaan. Kenelläkään ihmisellä ei pitäisi olla mitään henkilökohtaista minua vastaan.

En uskalla enää kertoa elämän tavanomaisia iloisia yksityiskohtia, kuten työpaikkahakemuksieni kohteita tai asunnonvaihtamiseen liittyviä suunnitelmia. Blogini ei voi olla enää nettipäiväkirja, koska identiteettirikollinen käyttää kaikki tiedot minua vastaan: lähettää postia työpaikkahakemusten tuhoamiseksi jne. Alkuaan lähdin liikkeelle ajatuksesta, että blogi on nettipäiväkirja ja ihmiset ovat hyvätahtoisia. Sittemmin olen havainnut, että olin idealisti. Ymmärsin toki jo alkuaan, että poliittisesti voi olla reilulla tavalla eri mieltä, mutta reiluus tarkoittaa omaa läpinäkyvää vastuullisuutta sanotusta.


Tänään kävin katsomassa uutta kotia, johon ilmeisemmin muutan. Ei ole ollut lainkaan hyväksi, että identiteettirikollinen levittää julkisuuteen tietoja kodistani ja elämästäni. Siksi en kerro tarkemmin iloisia kokemuksia uudesta kodista, kaupungista tai kaupunginosasta. Iloni täytyy kätkeä sisälle omaan mieleen. Vanhuksia liikkui puistossa ja puistopoluilla. Toiset olivat hienostuneita harmaantuneita herrasmiehiä tyylikkäissä vaaleissa kesäpuvuissaan, toiset olivat enemmän päihdyksissä. Siitä huolimatta uusi elinympäristöni tullee rauhoitetuksi vihamiehiltäni. Juoksulenkkimahdollisuudet eivät näyttäneet - lyhyen tutustumisen valossa - aivan yhtä hyviltä kuin mihin olen tottunut aiemmin. Onhan se aika hurjaa, että identiteettirikollisen tähden täytyy etsiä jopa uutta kotia. Johdattakoon Jumala ihmeellisesti myös asunnon löytämisessä, että saisin elää rauhassa!



Kuva: Uuden kodin puisto, tänään kello 20

. . . . . . . .





_ _ _ _

Juha Molari Юха Молaри

pitkäaikaistyötön,

GSM +358 44 275 8284

Teologian tohtori, BBA

Blog http://juhamolari.blogspot.com/ ja VKontakte-profiili http://vk.com/id157941374

Homepage http://personal.inet.fi/business/molari/

EMAIL juhamolari-AT-rambler.ru ja juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)

СМИ и Юха Молaри (коллекция, Molari in Russian media): http://juhamolari.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html