torstai 4. lokakuuta 2012

Energinen Juha Molari on raikas, puhdas ja täyttä hymyä aamusta alkaen


Tänään torstaina 4. lokakuuta 2012 kello 8:00-8:30 hammaslääkäri poisti suustani hammaskivet. Tämä on tärkeä uutinen työmarkkinoita ja poliittista viestintää varten. Ilmoitan tämän täten julkisesti ja avoimesti, jotta työllistymiselleni ei olisi esteettisiä tai poliittisia esteitä hammaskiven poiston jälkeen. Hammaslääkärin jälkeen hampaani pinnat tuntuvat todella raikkailta. Olen suomalaismiehenä kokonaisuudessaan täysin raikas. Edellisen kerran hammaslääkäri poisti hammaskiviä huhtikuussa 2012.

Nyt pitkäaikaistyötön köyhä suomalaismies uskaltaa hymyillä työnantajan edessä, kun on siisti suu. Tietenkin edellytys on hymyilylle, että jos joskus työtön mies kohtaa työnantajan. Sellaisia haastatteluja ei ole toistaiseksi ollut. Nyt tilanne parantunee, kun energisellä miehellä on hymykin mitä raikkain, kun suu ja hampaat ovat puhtaat.

Nyt Alexei Navalnyin (venäläiset) kaverit eivät myöskään voi enää haukkua, että minulla roikkuisi ruokaa hampaiden välissä ja että minulla olisi pahanhajuinen hengitys. Nyt hampaani ovat puhtaat! Olen valmis työmarkkinoille, täyttä hymyä aamusta alkaen! En ole sinänsä aivan varma, mihin vanhat tuomiotkaan minua vastaan perustuivat. Vaatteenikin pesin vasta eilen.


(Alexei Navalnyin kannattaja "Oikeudellinen avustaja" venäläisellä Fontanka-keskustelufoorumilla duuman vaalien jälkeen tammikuussa 2012, kun Alexei Navalnyi oli tätä ennen kiroillut minua vastaan twitterissään).

Energisyyteni on nyt todella riemullista hammaslääkärin raikastaman hymyn ja kirkastamien hampaiden jälkeen. Lähden pian juoksulenkille: juoksen puolikkaan maratonin (21 km), jotta lihakseni ja kehoni tottuisivat myös kestävyyteen ja kärsivällisyyteen. En halua olla myöskään hymyssäni pelkkä sprintteri, hetkellisesti innostunut, vaan tahdon kestävyyttä. Sen jälkeen minä olen vahvistunut mieheksi, joka jaksaa hymyillä kärsivällisesti ja uupumatta.

Energinen Juha Molari on nyt täyttä hymyä aamusta alkaen. Olen valmis työmarkkinoille tunnolliseksi, yhteistyökykyiseksi ja ahkeraksi työntekijäksi, joka uskaltaa hymyillä kaikissa tilanteissa. 


. . . . . . . .



Juha Molari Юха Молaри
GSM +358 44 275 8284
Teologian tohtori, BBA
EMAIL juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)
СМИ и Юха Молaри (коллекция, Molari in Russian media): http://juhamolari.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html