maanantai 25. helmikuuta 2013

Viharyhmä väittää saaneensa haltuunsa sähköpostikeskusteluni


Havaitsen, että eräs viharyhmittymä väittää saaneensa haltuunsa sähköpostikeskustelua, jota Suomessa hyvin tunnettu antifasistinen komitea ja sen lähipiiri olisi käynyt keskuudessaan Josef Stalinin kunniasta ja häpeästä.

On totta, että olen eri mieltä Josef Stalinin kunniasta ja kunniattomuudesta kuin tietyt suomalaiset safcistit. Olen kertonut näkemyksistäni jo kauan ennen tätä viharyhmittymän julkistusta; ja olen kertonut noista näkemyksistäni myös ihan viime päivinä.

Julkaiseva viharyhmittymä on aiheuttanut minulle harmia ja ongelmia jo vuosien ajan. Nyt uusin keksintö on väittää, että sähköpostikeskustelujen vuoto olisi minun tekemäni! En toki tiedä vielä tässä vaiheessa, miten tarkemmin puolustautua tuota vuotoväitettä vastaan.

Viharyhmittymän saama sähköposti ei ole tullut minulta, vaan tuntemattomasta osoitteesta jonkun peiteohjelman avulla. Ihmettelenkin, miksi viestien pdf-muotoisten liitetiedostojen omainaisuuksiin on tiedostojen tekijäksi sijoitettu minun nimeni. Onko kyseessä tahallinen provokaatio minua vastaan?

Tietysti olen eri mieltä kuin jotkut henkilöt Stalinin kunniakkuudesta, mutta en vuotaisi sellaisia keskusteluja ulkopuoliselle taholle. Nokkelasti pdf-tiedostot ovat ilmeisesti nimetty nimelleni, jotta minut voidaan väittää ”luopioksi” pienen ”tutkimustyön” jälkeen. Ei ole kuitenkaan lainkaan varmaa viharyhmän julkaiseman ”kuvan” perusteella, että tuo kuva olisi aito.  Olen nähnyt erittäin paljon kuvamanipulaatioita, joita on tehty minua vastaan. Ehkä he itse sijoittivat nimeni pdf-tiedostojen ominaisuuksien paikalle? Pdf creator on sinänsä mitä yleisin ohjelma pdf-tiedostoja varten, joten sen käyttäminen linkittää nämä tiedostot tietysti myös minuun, joka olen käyttänyt vastaavaa ohjelmaa lukuisia kertoja vuosien ajan. Nämä aiemmat dokumenttini ovat myös olleet julkisesti herättämässä ärtymystä kyseisessä viharyhmässä, joka nyt väittää saaneen haltuunsa sähköpostikeskustelua.

Minua vastaan vuosikaudet taistellut viharyhmä viittaa siihen, että olen luvannut palata aiheeseen julkisesti. Tästä he tekevät johtopäätöksekseen, että "vuoto" olisi tullut minulta. Minun julkaisusuunnitelmani liittyi kuitenkin konkreettiseen päivään ja muotoon, Josef Stalinin kuolinpäivään, jolloin kertoisin kyseisestä gruusialaisesta herrasta jotakin blogissani.

Sinänsä viharyhmässä esitetyt näkemykset mielipiteistäni ovat melko oikeansuuntaiset. Ja senkin myönnän, että tuon suuntainen keskustelu on herättänyt ärtymystä minussa viime päivinä. En kommentoi ja analysoi tässä vaiheessa kuitenkaan tarkemmin väitettyä sähköpostikeskustelua ja sen kopiointia.  Tarvitsen asian johdosta lisätietoja.

Minun linjani on anti-stalinisti­nen ja samanaikaisesti­ anti-värivallan­kumouksellinen.­ Missä verkostossa tai ilman se linja toteutuu, ei ole julkinen tieto.





. . . . . . . .










Juha Molari Юха Молaри
GSM +358 40 684 1172; +358 44 275 8284
Työtön
Teologian tohtori, BBA
Blog http://juhamolari.blogspot.com/ ja VKontakte-profiili http://vk.com/id157941374

EMAIL juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)
СМИ и Юха Молaри (коллекция, Molari in Russian media): http://juhamolari.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html