perjantai 19. heinäkuuta 2013

Kaljapäät ovat kateellisia putinistin oikein ihanan kesän tähden

Vantaalainen rakennusmies Matti Vesimäki ja hänen oudot kaverit - käytän näistä hengenheimolaisista yleisnimitystä "kaljapäät" - ovat löytäneet ilkeämielisen monivuotisen "harrastuksen", kun päivästä toiseen he kirjoittavat valheellisia panettelevia tekstejä minua vastaan. Olen yhteiskunnallisesti merkityksetön, vähäosainen köyhä työtön suomalaismies, mutta nämä kaljapäät jaksavat jatkuvasti hyökätä työtöntä miestä vastaan. Olen köyhä suomalaismies, mutta en ole onneton. Pääasiallisesti elämäni on hyvin onnellinen ja miellyttävä, mitä kaljapäät eivät tahtoisi jonkinlaisen natsi-ideologiansa vuoksi sallia minulle. Viittaan tässä nyt erääseen monista blogeista, joita kaljapäät ovat perustaneet kirjoittaen siinä valheita ja loukkauksia minua vastaan.

Kaljapäiden motivaation selittäminen on mahdotonta, sillä kukaan terve ihminen ei jaksaisi kirjoittaa toisesta henkilöstä - ulkopuolisesta henkilöstä - päivästä toiseen, vuodesta toiseen panettelukirjoituksia nettiin ja muille tahoille. Heidän kirjoituksensa eivät ole mitenkään rehellisiä, vaan tehty pahimman ihmisen kierouden mukaan niin likaisella tavalla kuin vain nimimerkin takaa nämä kaljapäät uskaltavat ja osaavat tehdä. Poliittinen ja yhteiskunnallinen keskustelu olisi asia erikseen, sillä silloin kritiikki kohdistuisi poliitikkojen toimia vastaan, mutta nämä kaljapäät kirjoittavat valheellisia panettelevia tekstejä työttömästä ihmisestä, joka ei osallistu yhteiskunnalliseen ja poliittiseen päätöksentekoon. Meitä köyhiä työttömiä on kymmeniä tuhansia Suomessa, mutta tällä kertaa nämä henkilöt tekevät oman parhaansa mukaan häiriötä minua vastaan.

Panettelija on tehnyt paljon myös moninaisia järjestelyjä voidakseen jatkaa rikollista toimintaansa. Keravalainen Matti Vesimäki on jo voitu tunnistaa osana tuota panettelijoiden jengiä, kaljapäiden jengiä, koska hän on itse viitannut oman kuvansa ja nimensä avulla siihen, että hän aloittaa tämän panettelubloginsa ylläpidon. Vain itse osallinen tietää kertoa asiasta julkisuuteen. Lisäksi minulla on muutakin tietoa hänen toimintansa osoittamiseksi. Missä määrin Vesimäki on saanut avukseen muita kaljapäitä, on vaikea arvioida eikä sen arviointi ole minun tehtäväni. Noiden kirjoittajien epärehellisyyttä osoittaa sekin, että he eivät poliisitutkimusten pelossa tuo esille omia kasvojaan ja nimiään. He pelkäävät rikosoikeudellista käsittelyä. Epärehellinen ihminen huutaa nimimerkkien takaa!

Ymmärrän mainittujen kirjoittajien - joista käytän siis yleisnimitystä "kaljapäät" - erääksi tarkoitukseksi käyttää minun ajatuksiani ja energiaani heidän tyhjänpäiväisten kirjoitusten kommentointiin, kuluttaa siis aikaani tärkeämmistä tutkivan journalismin tehtävistä panettelukirjoitusten arviointiin. Tietysti päätehtävä on kaljapäillä vahingon aiheuttaminen. Muuta tarkoitustahan ei voi olla. Kaljapäiden pelilogiikka ei ole kuitenkin kovin onnistunut: minulla ei ole ylipäätänsä nyt tai koskaan ollut mitään "tutkivan journalismin tehtäviä" tai vastaavia tehtäviä, joiden suorittamisesta ja ajattelemisesta tämä aika olisi nyt pois. Myös se todellinen vahinko, jonka kaljapäät osaavat aiheuttaa teoillaan, on heitä itseään vastaan ja arvioitavissa rikosoikeudenkäynnissä vahingonkorvauksen määränä.

Jumala itse kuljettaa ihmistä, joka kulkee rukoillen: niin minä olen aivan "sattumalta" kohdannut luonnollisen elämäni puitteissa ProKarelian aktivistijengit, KavkazCenterin hämärät porukat ja jopa Interpolin etsimät tyypit Suomessa. Luotan myös nyt Jumalan johdatukseen. Kaljapäät pelkäävät Jumalan kaikkitietävyyttä ja Jumalan oikeudenmukaista tuomiota, joka kohtaa heitä tekojensa tähden. Mitään minun omaa aktiviteettiani ei tarvita, vaan hämärät porukat itse tuovat itsensä ilmi. Jos he tulevat ilmi minulle, niin ehkä Jumala sallii silloin, että tuon asiat ja kasvot julki myös suuremmalle maailmalle.  Kansalaisyhteiskunta sallii tiukankin demokraattisen kritiikin, mutta sellainen kritiikki on jo olemuksellisesti eri asia kuin mainittujen kaljapäiden panetteleva toiminta.

Kaljapäät ovat nähneet hämmästyttävän paljon vaivaa minun elämäni ns. seuraamiseksi. Esimerkiksi erästä kotiosoitettani he ovat käyneet oikein alaovella kuvaamassa. Tuon osoitteen löytämiseksi he ovat nähneet jo vaivaa, koska kyse on ollut sentään ei-julkisesta osoitteesta, Helsingin maistraatin antamasta turvakiellosta silloiselle osoitteelle. Julkinen selitys ajoneuvorekisterikeskuksesta ei pidä sekään paikkaansa, sillä ajoneuvorekisterikeskuksessa on osoitteeni ollut myös turvakiellossa. Kaikkea ei tietenkään ymmärtäväisen ihmisen tarvitse rekisteröidä omaan osoitteeseensa, kun tietää hullujen etsivän osoitteita. Vanhaa Lexus-autoani kaljapäät kävivät kuvaamassa, omasta mielestään myös videoimassa (vaikka video oli epätarkka samanmerkkisestä tosesta sinisestä autosta erään Shell-bensa-aseman pihalta). Näitä kuviakin kaljapäät ovat levittäneet julkisuuteen. Niin paljon ihminen saa aikaan tyhmyyttä kaljan voimassa!

 Kaljapäiden toiminta on taitamatonta, vaikka jossakin määrin häiritsevää: he ovat monta autonostoa ja -vaihtoa jäljessä ajanmukaisesta tilanteesta! Kaljapäät eivät nyt edes tiedä, missä osoitteessa heidän pitäisi kuvata tällä hetkellä minun uudehkoa saksalaista autoani, ja he eivät tiedä edes autoni merkkiä! Miksi kaljapäiden blogi ei osaa kuvata nyt autoani kotipihani parkkipaikalla? Minä sitä vastoin tiedän mainittujen kaljapäiden ja heidän jenginsä osoitteet, autonmerkit ym. Missä osoitteessa autoni tällä hetkellä seisoo? Minkä auton olen tilannut nykyisen autoni tilalle ja milloin saan tuon odottamani uuden auton?

Minä todella möin Lexus-maasturin pois (jo vuosia sitten), mutta minä en jäänyt autotta, vaan ostin eräässä toisessa liikkeessä jopa vanhaa autoani uudemman auton, minkä jälkeen olen äskettäin vaihtanut taas kerran auton, ja nyt odotan taas uudemman pikkuauton saapumista taas kerran.  Kaljajengi julkaisi autoliikkeestä Lexus-autoni kuvan, kertoivat sen minun autokseni, ikään kuin osoittavan taitavuutta seurata elämääni. Tietysti kuvattu menettely on vastenmielistä, ehkä joku toinen ihminen kokisi sellaisen menettelyn huomattavasti raskaammin, mutta olen jossakin määrin kovanahkaisempi eikä minulla ole mitään syytä antaa periksi. Panettelijat kirjoittelevat kaikenlaista yksityiselämästäni, mutta todellisuudessa he eivät tiedä nykyistäkään tilannettani! Kuka tahansa ulkopuolinen ihminen tajuaa, miten törkeää ja ala-arvoista on noiden kaljapäiden menettely, kun he kiertävät autoliikkeet ja parkkipaikat kuvailemassa ns. vastustajansa autoja, julkaisevat näitä tietoja internetissä, julkaisevat kotiosoite tietoja sekä lupaavat perhemurhaa ja muuta julmaa noihin osoitteisiin. Useampi suomalainen ihminen kokisi kaljapäiden menettelyn vähintään vastenmieliseksi, jos joutuisivat sellaisen menettelyn uhriksi.

Köyhyyteni on merkittävää, mutta luottotietoni on täysin kunnossa, elämäntapani on raitis ja rehti; ja KELA maksaa Suomen lainsäädännön mukaisesti yhdenveroisesti kaikille työttömyyskorvausta, kun henkilö on työtön. Työttömyyden tarkoitusperä ja ennakkoedellytys ei ole, että tämä ihminen on surkuteltava ja täysin onneton! Minun oma asiani on käyttää työttömyyskorvaus oman ja lasteni mukavuuden hyväksi niinkuin minä itse näen hyväksi. Sitä paitsi työttömyyskorvauksen saamista ei estä sekään, jos minulla on ollut toistaiseksi omaa pääomaa näihin pieniin hankintoihin. Ehkä tämäkin hyvinvointi on ollut sitä Jumalan siunausta, minkä ihminen liian usein unohtaa tunnustaa kiitollisuudella omasta elämästään. Niukkaa ja äärimmäisen köyhää on elämäni monet päivät, mutta siitä huolimatta olen aina selvinnyt hyvin. Esimerkiksi nyt kokonaiseen viikkoon en ole tarvinnut käyttää yhtään euroa omaa rahaani, vaan luonani kyläilevät parempiosaiset venäläiset ovat tarjonneet ateriat ja kaiken, kun tietävät putinistin köyhän osan Suomessa!

Kaljapäät kirjoittelevat julkisuuteen loukkaavasti, että olisin sosiaalietuuksien väärinkäyttäjä. Todellisuudessa en saa yhtään mitään sosiaalivirastosta, koska en sieltä mitään edes hae. Saan nimittäin työttömyyskorvausta, jonka tähden en ole sosiaaliviraston tuen tarpeessa. Luotan siihen kuitenkin, että myös sosiaalivirasto toimii pankkitietojen ja tositteiden varassa, jos joku ihminen on sosiaaliviraston tarpeessa syystä tai toisesta. Tällöin mainittujen kaljapäiden panettelukirjoituksilla ei ole mitään painoarvoa. KELA maksaa työttömyyskorvauksen yhdenveroisesti Suomessa asuville ihmisille riippumatta siitä, mikä on työttömän ihmisen poliittinen tai uskonnollinen vakaumus, edes taloudellinen tilanne ei sinänsä vaikuta työttömyyskorvauksen. Myös me Vladimir Putinin presidentin virkaa kunnioittavat isänmaalliset Suomen kansalaiset saamme työttömyyskorvauksen, mikäli olemme työttömyyskorvaukseen oikeutetut TE-keskuksen asiaa koskevan arvion mukaisella tavalla. Kirjoittakoot kaljapäät ihan mitä pahuudessaan tahtovat, mutta KELA ja TE-keskus toimivat omien lakipykäliensä ja asiapapereidensa mukaan.

 Ihmisen perusoikeuksiin kuuluvat etuudet ovat valitettavasti noiden kaljapäiden hyökkäysten kohteena ikään kuin natsihenkisesti vain tietyt "sopivat" henkilöt olisivat oikeutetut sosiaalisiin etuuksiin mikäli kaljapäät itse saisivat asiasta päättää. Minä lähden häpeilemättä ja itseäni kunnioittaen siitä Suomen lain periaatteesta, että jokaisella on yhdenvertaiset oikeudet Suomessa. Minä en häpeä työttömyyttäni: olen erittäin työkykyinen ja työhaluinen osaava akateeminen mies. En toki myy osaamastani alle 1000 euron kuukausipalkalla, koska vapaudellani on parempaakin käyttöä esimerkiksi lasteni hoitajana ja poikani jalkapalloharrastukseen osallistuvana vanhempana. Eilen emme tosin ennättäneet harjoitella jalkapalloa, mutta kävelin kahden pienen poikani (nuorin 3 vuotta vanha) kanssa 8 kilometriä, katselimme kaikenlaisia paikkoja. Toissapäivänä juoksimme jalkapalloharjoituksen jälkeen oikein kehittävän nopeusharjoituksen ilman telineitä ja lähtötelineiden kanssa sekä 10 kertaa 100 metriä kävelypalautuksella hapenottokyvyn kehittämiseksi. Näin minä voin osallistua lasteni harrastuksen kehittämiseen, kun olen työtön mies. Tällä aktiivisella elämällä on myös arvoa. Minä osaan kunnioittaa työttömänä isänä myös vapauttani. Itsekunnioitus ei ole lainkaan paha asia!

Työttömyyteni kertonee Suomen työmarkkinoiden toimimattomuudesta ja häpeällisyydestä. Esimerkiksi Venäjällä on lähes jokaisessa kaupassa ja firmassa ilmoituksia, että meillä etsitään työntekijää. Suomessa jo yleisemminkin työntekijöiden työllistäminen on heikossa tilassa ja erityisemmin minua ei tahdota työllistää, koska lähes 50 vuoden ikä ja akateeminen koulutus eivät ole eduksi, jos ja kun etsii alhaisemman koulutustason mukaista työpaikkaa. Venäjään liittyvissä työtehtävissä henkilösuhteet ovat ratkaisevia. Minulla ei ole sellaisia suomalaisia suhteita, että saisin näitä arvokkaita esimies- ja päällikkötehtäviä, vaikka liikun Venäjällä hyvin ketterästi kaikissa paikoissa kokemukseni ja koulutukseni ansiosta.

Putinistin osa on erityisesti kesällä oikein ihana: tuo aidosti lämmin aurinko paistaa yhdenveroisesti jopa meille köyhille onnellisille ihmisille vaikka katkerat, onnettomat väärämieliset natsit tahtoisivat omistaa auringon yksinomaan itselleen. Tuo onnellinen osamme lämpimän auringon alla virittää väärämielisissä natseissa kateuden, ja tuota kateuttaan he huuhtovat unohduksiin yhä enemmän kaljan voimalla. Niin he menettävät senkin auringon lämmön, jota putinisti on saanut työttömän vapauden turvin nauttia rajoituksetta ihan koko kesän!