maanantai 5. elokuuta 2013

Gagarinin babushkat hurmaantuneita minuun

Kuvassa Juha Molari Gagarin-kaupungin Komsomol-suihkulähteellä.
Eilen sain kuulla ensimmäistä kertaa suuresta menestyksestäni. Anoppini kertoi, että hänen ikätoverinsa- ehkä noin 60-70-vuotta vanhat babushkat - olivat nähneet minun juoksevan poikani kanssa urheilukentälle. He olivat katsoneet useamman kerran, että juoksen poikani kanssa harjoituksiin.

Niin nämä babushkat olivat ihailleet, että niin nuoren näköinen mies, tervehenkinen, urheilullinen ja raitis. Sitten olin muutaman kerran sanonut heille "hyvää päivää" tai jotain muuta vastaavaa, kun nämä istuivat puistossa. He olivat onnessaan kehuneet, että puhun heille kohteliaasti myös venäjäksi. Yllätykseksi minulle nämä babushkat olivat muistaneet vieläkin hyvin TVZentr:n ohjelman, jossa minua haastateltiin, kun minulla oli papilliset seremoniavaatteet. Olen saavuttanut nyt ehdottoman menestyksen!

Tällä tavalla ikääntyvä, lähes 50 vuotta vanha, ikäihminen voi saada menestystä, ihailua ja suosiota suuressa ja mahtavassa Venäjän maalla!

Jos kukaan muu ei minua rakasta Suomessa, niin Venäjän babushkat ihailevat avoimesti ja vilpittömästi tervehenkistä elämääni. Heillä on suurempi valta kuin monet Suomessa ymmärtävätkään. Suomessahan ikäihmisillä ei ole enää mitään arvoa. Tätä suurta voittoani venäläisten babushkojen sydämissä eivät voi kaikenlaiset kerkko paanaset, mikael tursot ja matti vesimäet voittaa pois minulta!