sunnuntai 25. elokuuta 2013

Heikki Typpö kuuluu roskapostiin

En ole koskaan ilmoittautunut minkään marxistifundamentalistipiirin sähköpostikeskusteluketjuun. Aloin kuitenkin saada asiaan liittyvää keskustelua, joka virisi erään henkilön aiheellisesta kysymyksestä, miten Perussuomalaiset hyväksyvät rasistisia näkemyksiään julkisesti esittävän islamfoobikon kansanedustajakseen. En kuitenkaan osallistunut keskusteluun, vaan jouduin kysymättä sähköpostitulvan kohteeksi.

Heikki Typpö kirjoitteli omia kummallisia marxistisia pohdintojaan. Minua ei nuo pohdinnat yhtään kiinnosta, vaan ainoastaan koen ne imperialismina, kun niitä lähetetään pyytämättä sähköpostiini.

Niin aluksi pyysin maltillisesti, että Typpö ei lähetä mitään sähköpostia minulle. Hän kieltäytyi kiellostani, sillä hän ei muka ole luonut sähköpostiketjua. Kyse on valheellinen tekosyy, sillä jokainen sähköpostinsa lähettäjä voi itse valita, että jättääkö minun nimeni jonkun luomalle postituslistalle vai ottaako pois. Niin pyysin uudemman kerran, että hän poistaa nimeni, sillä en halua saada tietää mitään herra Typön spekulaatioista.

Pyynnöt eivät pysäyttäneet jonkin sortin marxilaista ikäihmistä, vaan sain yhä henkilökohtaisempia määritelmiä pyyntöni johdosta. Niin lupasin kaikille sähköpostiketjun ihmisille, että opetan nuorempana miehenä henkilökohtaisesti herra Typölle, että hän ei lähettäisi ikinä mitään sähköpostia minulle. Jos marxilainen hörhö lähettää yhdenkin postin vielä, mutta niitä ei tullut vain yksi, vaan toista tusinaa monien kieltojeni jälkeenkin. Oli niinkuin riivatut Markuksen evankeliumissa: kun heitä kiellettiin kertomasta, he puhuivat yhä enemmän. Kai tuon sortin marxilaisuus onkin verrattavissa ontologisesti jonkin sortin riivaukseen. Lupasin tulla hänen luokseen opettaakseni, jos saan osoitteen. Kreml-paranoidisen jonkun sortin vasemmistolaisen dogmatismin omaksunut Typpö koki lupaukseni uhkaukseksi.

Kerron nyt julkisesti, että suvaitsen tietysti poliittisesti vakaumuksellisia ihmisiä, vaikka itse olen poliittisesti väritön suomalaismies, mutta en halua ottaa vastaan keneltäkään mitään ideologis-filosofis-teoreettisiin poliittisiin määritelmiin paneutuvaa sähköpostia. Eläköön nuo teoreetikot omissa mielensä kiemuroissa ilman että häiritsevät minua noilla tarinoillaan.

Ja edelleen totean, että yksikin Heikki Typpö -nimi sähköpostin saaja- tai lähettäjäkentässä, otsikossa tai sisällössä johtaa kyseisen henkilön kaikkien postien automaattiseen merkintään roskapostiksi. Marxilaisuutta romanttisesti spekuloivat teoreettiset tarinat ovat roskapostia.

Minä olen hetero "putinisti" (mitä lienee?) proletaari, mutta minun proletaarisuuteni on sen historiallisen roomalaisen oikeuden merkityksessä viittaus köyhälistöön. Olen köyhälistöä ilman pientäkään kaipuuta onnettomiin marxilaisiin tarinoihin. Lisäksi olen ortodoksi kristitty, enkä tahdo marxilaista uskonnollista (marxilaisuus on uskonto, vaikka nykyään moneen lahkoon hajautunut) tarinaa niinkuin en myöskään Jehovan todistajien tai Mormonien lehtisiä.

Sinänsä en ole lainkaan vasemmistolaisuutta vastaan, jos aatteen ihmiset ovat kiinni käytännön proletariaatin (köyhälistön) ongelmien poistamisessa, mutta en halua seurata sähköpostissani moniin lahkoihinsa jakautuneiden marxilaisten teoreetikkojen keskinäistä nokittelua oikean ja väärän dogman omaksumisesta.