torstai 22. elokuuta 2013

Hetero putinisti tunnustaa Paavo Arhinmäelle: ”Mutta minä tykkään vähäpukeisista naisista!”

Lähde: Iltalehti
Protestiministeriksi itsensä leimannut Paavo Arhinmäki heilutti Moskovassa MM-kisoissa sateenkaarilippua seksuaalisten vähemmistöjen propagandan puolustukseksi. Sitten Paavo Arhinmäki on selittänyt erään musiikkibändin arvostelunsa yhteydessä, että hän ei tykkää vähäpukeisista naisista.

Heteron putinistin kannalta tilanne on hämmentävä. Mahdollisesti Paavo Arhinmäki tykkäisi enemmän punaisiin tiukkoihin nahkahousuihin ahtautuneista miehistä, joilla on sateenkaaren värissä huivit. Minä pidän yleensä enemmän naisista mitä vähemmän vaatteita heillä on.  Nainen vain kaunistuu vähemmissä vaatteissa. Joskus on tietysti se tilanne, että naiselle tekee hyvää peittää vaatteilla ylimääräisiä kiloja.

Heterona putinistina toivoisin, että Paavo Arhinmäki tekisi suomalaisten heterojen hyväsi kulttuuriteon ja loisi kuuman ilmaston tänne, sillä silloin yleensä naiset pukeutuvat keveästi ja kaunis vartalo tulee esille. Minun täytyy tunnustaa, että mielenkiintoni ylipäätänsä koko elämää kohtaan lisääntyy, jos näen vähäpukeisia naisia. Heitä on vain todella vähän Suomen kylmän sään ja raskaan pukeutumiskulttuurin tähden. Koko kesän aikana en muista kiinnittäneeni erityisemmin huomiota kenenkään naisen kauniisiin muotoihin, kun suomalaiset tavat ovat niin verhoutuvia ja kätkeviä. En ehkä liikkunut edes sellaisissa paikoissa, joissa olisi ollut vähäpukeisia naisia. Heterona putinistina kuitenkin tunnustan Arhinmäelle, että minä pidän vähäpukeisista naisista.

Tiedän sen kokemuksesta jo ikääntyvänä miehenä, että vähäpukeiset naiset eivät juuri näyttele kehoaan minun ilokseni. En ole kiinnostava niin että minä saisin katsella naisen siroa kauneutta. Mutta silti sattumalta näen suuressa väkijoukossa, että siellä on näyttävä nainen, upean sääret, sopivat kiinteät pakarat, solakka vyötärö ja terhakkaat rinnat. On tietenkään mitenkään kyttää ja jahtaa tuollaisia naiskaunottareita, vaan tunnustan vain, että minä heterona miehenä havaitsen kauneuden, kun kauneus on nähtävillä. En myöskään käy missään striptease-paikoissa, sillä en tykkää sellaisesta katselemisesta, vaikka sinänsä on aina parempi, mitä vähemmän vaatteita naisilla. Valitettavasti naiset eivät aina ajattele yhtä loogisesti ja lähimmäisrakkaasti meidän heterojen miesten hyväksi.

Luultavasti olen poikkeava Suomessa. Ehkä olen tehnyt jopa ihmisoikeusrikkomuksen, kun tällä tavalla pidän vähäpukeisista naisista, mutta punaisiin tiukkoihin nahkahousuihin ahtautuneet miehet sateenkaaren värisissä huiveissaan ällöttävät minua. Voitko yrittää ymmärtää meitä heteroja putinisteja, että me emme tykkää sateenkaaren värisestä ”seksuaalisuudesta”, jota pidämme pikemmin ”perversiona”? Miksi sinä ministeri Paavo Arhinmäki olet niin suvaitsematon vähäpukeisia naisia ja meitä heteroja miehiä kohtaan? Ehkä en ole kuitenkaan ainoa lajissaan miehenä, joka tykkää vähäpukeisista naisista. Puhu ja toimi avoimen yhteiskunnan suvaitsevaisuuden puolesta myös meidän heterojen hyväksi!

Tunnustan senkin kulttuuriministerin kauhuksi, että minä ennen pidin kovasti Via gra –ryhmästä, mutta tuo ryhmä valitettavasti jo on lopettanut. Tein heille haastattelut ja lehtijutun jo vuosia sitten silloin, kun Miss Venäjä oli mukana ryhmässä menestyksen vuosina.  En minä kuitenkaan ”liikaa” katso kauniita naisia, vaan ainoastaan toivon, että voisin nähdä heitä paljon enemmän. Onko tämä käytökseni kulttuuriministerin silmissä jo suomalaista jaloa kulttuuriamme vastaan totinen turmelus ja rikos?





. . . . . . . .

 Juha Molari Юха Молaри GSM +358 40 684 1172;
Työtön Teologian tohtori, BBA
 EMAIL juha.molari-ÄT-mail.ru (-at-= @)
 СМИ и Юха Молaри коллекция, Molari in Russian media): http://juhamolari.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html