keskiviikko 7. elokuuta 2013

Parjaajan blogi katosi

Parjaajan blogi katosi.
Olen useamman kerran valittanut julkisesti blogissani ja ei-julkisesti rikosilmoituksissani poliisille, että eräs tietty henkilö yksinään tai kavereidensa kanssa on perustanut blogin, jonka ainoa tarkoitus on ollut minuun liittyvien valheiden levittäminen ja kunniani vahingoittaminen. Äskettäin sivusto löysi parjauksen kohteeksi myös sisäasiainministeri Päivi Räsäsen, mutta häntäkin parjattiin siinä rinnatusten minun kanssani. Itse asiassa olen Päivi Räsäsen ja hänen miehensä tavannut muutamia kertoja jo useita vuosia sitten, kun olimme yhdessä tekemässä erästä kirjaa eräiden muiden henkilöiden kanssa.

Pari päivää sitten moitin voimakkaasti Itä-Uudenmaan syyttäjän päätöstä, ettei esitutkintaa suoriteta Abdullah Tammen jättämästä rikosilmoituksesta, joka koski mainitun blogin valheellista, loukkaavaa väitettä, jonka mukaan muslimina Tammi ottaisi valtion rahoja muslimityöhön ja käyttäisi nuo rahat rikollisella tavalla minua varten. Tuollainen väite herättää vihaa ja epäluuloa myös muslimeita kohtaan. Syyttäjä ei tuolloin katsonut aiheelliseksi yksittäisen väitteen johdosta rikostutkinnan aloittamista.

Sitä vastoin toistakymmentä rikosilmoitustani toinen toistaan hurjempien minua vastaan suunnattujen väitteiden johdosta on ilmeisemmin johtanut esitutkinnan aloittamiseen, poliisikuulusteluihin, koska mainittu parjaussivusto on kadonnut tänään internetistä. Vielä eilen tai toissapäivänä sivusto julkaisi kaikenlaisia kummia väitteitä minua vastaan. Kirjoittaja ei osoittanut mitään omatoimista katumisen merkkiä. Vanhat kirjoitukset on toimitettu freezepage-palvelun avulla poliisille, joten poliisin tutkinnan näkökulmasta kirjoitukset eivät ole kadonneet.

Olen vaatinut kirjoitusten johdosta vankeustuomiota ja vahingonkorvausta normaalin oikeuskäytännön mukaisella tavalla. Suomessahan on useita oikeustapauksia vastaavankaltaisista tapauksista, vaikka näissä muissa oikeustapauksissa ei ole parjaaminen ollut yhtä massiivista ja pitkäaikaista.

Minä itse jatkan tavanomaista elämääni, johon en tarvitse parjaajaa, sillä minulla on itselläni ihan tarpeeksi taloudellisia haasteita ilman kiusantekijöitäkin. Tavanomaiseen elämääni kuuluu raitis ja reipas elämä liikunnan parissa ja lasteni kanssa. Lisäksi jatkan aktiivisesti työpaikan etsintää. Suomen taloudella ja Suomen yrityksellä yleisen talouden rinnalla menee jossain määrin heikosti, mutta ehkä tässä tilanteessa halutaan palkata osaaja, tunnollinen ja ahkera työntekijä!