Statcounter

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Jukka Mallinen, kertoisitko, kuka toimittaisi minulle Kremlin mitalin ja arvonosoituksen?

Suomen Penin jäsen Jukka Mallinen syyttää tänään neljää suomalaista miestä Venäjän käännyttämiksi "vaikuttaja-agenteiksi": Johan Bäckman,  Jon Hellevig, Janus Putkonen ja Juha Molari. 

Mallisen mukaan Venäjän salainen poliisi ei olisi suoraan palkannut näitä suomalaisia listoilleen, mutta Kreml myöntäisi mitaleita ja osoittaisi arvostusta heille. 

Minä pitkäaikaistyötön itähelsinkiläinen laitakaupungin köyhäparka ihmispolo kysyn, kuka toimittaisi minulle Kremlin mitalin ja arvonosoituksen, sillä niitä katsoen voisin selvitä nälässäni monta viikkoa? 

On todellakin totta, että mitali ja arvonosoitus tekisivät todella hyvää minun alaspainetulle mielelle, vaikka en itse värväystä saisi enkä saisi rahaa. Kyllä Putinin kunnioituksella eläisin pitkän aikaa, sillä arvostan häntä kovasti. Minä tahtoisin kovasti jonkun mitalin Venäjältä! 

Ongelma on vain siinä, että kukaan ei Kremlissä minua tunne eikä ole koskaan kuullutkaan minun nimeäni. En ole koskaan saanut mitään mitalia! 

Olen täysin tuntematon ihmispolo, en ole edes hyödyllinen idiootti, olen täysin hyödytön jota kukaan ei kiittele, johon kukaan ei pidä yhteyttä.

 Tietysti tämä vähäosaisuuteni jopa ärsyttää minua, sillä mielestäni ei olisi mitään väärää vaan vain hyvin puolustettavaa, jos saisin edes jotain taloudellista ja moraalita tukea Venäjältä. Nyt olen käytännöllisesti katsoen jo niin heikossa taloudellisessa lamassa, että en pysty edes yhteiskunnalliseen valveutuneisuuteen ja aktivismiin.




Mitä on muuten se värväystoiminta, että Kapon ja Toomas Henrik Ilveksen myöntämä arvomitali annettiin juuri ennen tätä Verkkouutisten haastattelua Jukka Malliselle? 

Olisiko nyt käynyt niin, että Jukka Mallinen puhuu sen kokemuksen valossa vastapuolestaan, minkä palkkion ja suosion varassa hän tekee vihamielistä propagandaa Putinia ja Kremliä vastaan?

Eikö jo Jukka Mallinen voisi kokonaan unohtaa minut? Jos Mallinen jotain kuvitteli joskus meikäläisen "vaikutusvallasta", niin nuo kuvitelmat olisi pitänyt jättää viimeistään silloin, kun hänen myötävaikutuksella tipahdin kirkkoherrasta surkeaksi köyhäksi työttömäksi mieheksi useita vuosia sitten.

Jälkikirjoitus.

Valmistelen rikosilmoitusta Jukka Mallisen lausunnon johdosta. Siinä hän esiintyy "Venäjä-asiantuntijana" ja lausuu Suomen rikoslainsäädännön merkityksessä kunnianloukkauksen, kun nimeää minut Venäjän "vaikuttaja-agentiksi", vaikka hän ei edellytä palkallista työsuhdetta. Tämä on erittäin härskiä ivaa ja piruilua pitkäaikaistyötöntä köyhää yksilöä vastaan. 

Vakavemmaksi iva tulee nykyisen kiristyneen kansainvälisen tilanteen johdosta, jolloin Lännessä suhtaudutaan hyvin vihamielisesti Venäjän "agentteja" vastaan. Tällaisena valheellisena väittämänä Mallinen vaurioittaa julkista mainettani ja kunniaani sekä tällä tavalla edellytyksiä saada töitä Suomessa: yritykset ja instituutiot eivät tahdo palkata "Kremlin vaikuttaja-agentteja". 

Koska Jukka Mallinen on hyvin todennäköisesti tietänyt todellisen tilanteeni, niin hän on tahallisesti välittänyt valheellista tietoa median haastattelussa.




Kirjoittaja ei ole mikään "vaikuttaja-agentti", vaan hän on omiensa keskuudessa rauhanihmisten ja köyhien parissa:


Juha Molari, unemployed, D.Th, BBA.
GSM+358 40 684 1172
EMAIL juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)
СМИ и Юха Молaри коллекция, Molari in Russian media): http://juhamolari.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html