lauantai 12. heinäkuuta 2014

Мне не надо медали: Я независимый человек

Мне не надо медали: Я независимый человек. Я хочу с уважением заявить, что я не хочу и  не  приму никаких медалей за "публикации в поддержку Крыма."[1] Возможно, я не заслужил медали, но заранее хочу  объявить, что для моей личной безопасности в Финляндии будет лучше, если  меня не занесут  в списки людей,  достойных этой медали: я независимый человек.


Minä en tarvitse mitalia: Olen riippumaton ihminen.

Haluan kunnioittaen sanoa, että en halua enkä ota vastaan mitään mitalia ”julkaisuista, joissa tuetaan Krimin aluetta”.[1] En ilmeisemmin edes ansaitsisi mitalia, mutta etukäteen haluan ilmoittaa, että minun henkilökohtaisen turvallisuuteni kannalta Suomessa olisi parempi, jos minä en edes esiinny niiden ihmisten luettelossa, jotka ovat mitalin arvoisia: olen itsenäinen ihminen.


[1] http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/backman%20krim%20kunniamerkki-23143



Juha Molari, unemployed, D.Th, BBA.
GSM+358 40 684 1172
EMAIL juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)
LinkedIN profile