maanantai 30. toukokuuta 2016

Kummaa väkeä nuo amerikkalaismieliset infosoturit!



En ole koskaan kirjoittanut mitään sotasetä Torsti Sirénin Facebook-sivustolle, mutta muistelen hänen kerran saapuneen kirjoittaa minun seinälle. Mutta sitten hän pisti eston, niin että en voi nähdä hänen sivuaan. Nyt hänen nimellään on perustettu ilmeisesti valeprofiili twitteriin, jonka avulla joku kirjoittaa typeryyksiä minulle twitteriin.

Ihmettelen, että muutoin avoimen Facebook-sivunsa Sirén sulkee minulta, vaikka en ole ikinä sinne kirjoittanut mitään. En voi edes seurata keskusteluja. Mikä on se West ja Freedom?



Samanlainen kummajainen on Torstin yhdysvaltalainen kollega Joel Harding. Vasta muutama päivä sitten saatoin lukea hänen Facebook-sivua. En ole koskaan kirjoittanut mitään myöskään sinne. Itse asiassa en ollut koskaan kirjoittanut mitään hänestä, mutta ilmeisemmin sotasetä Torsti Sirénin tekstin Joel Harding päätti julkaista omissa nimissään. Siinä tekstissä oli minuakin vastaan kaikenlaista epätarkkuutta.

Ihmettelen, että noin kovan tason informaatiosodan päällikkö Joel Harding sulkee Facebook-sivunsa pieneltä suomalaiselta siivoojapapparaiselta, joka ei ole ikinä mitään kirjoittanut edes hänen sivulleen! Havaitsin tämän ongelman, kun ajattelin laittaa hänelle viestiä, että hänen nimissään on kirjoitettu ”perätön ilmianto” minua kohtaan.


Enhän minä ole ollut koskaan mikään ”RT:n propagandisti”, olen kirjoittanut ja kirjoitan edelleen blogiani satunnaisesti – niin kuin miljoonat ihmiset maailmassa. Minun persoonaa ja toimintaa oli Hardingin tekstissä kovasti vääristelty. Mielestäni Torsti liittyi siinä RFE:n kanavajohtajan outoon vanhaan lausahdukseen, jonka Torsti löysi Wikipediasta, jossa on epäilemättä huono kuvaus elämästäni.

Samalla tavalla ovat menetelleet myös sotatohtori Saara Jantunen ja Ylen journalistina tunnetuksi tullut Joel Hardingin suojatti Jessikka Aro. Hekin ovat sulkeneet Facebook-sivunsa minulta, vaikka en ole ikinä mitään edes kirjoittanut heidän sivuilleen!

En tietenkään haluaisi, että minua kohtaan kenellekään muodostuisi noin outo ja vääristynyt kielteinen käsitys!
Sitä en kuitenkaan hyväksy, että Joel Harding tulee mahtailemaan suomalaisille keskustelufoorumille, kertoo kääntäneensä puukkoa kylkiluiden välissä ja voivan tehdä se uudestaankin, jos keskustelija tahtoo haastaa. Hänen viestinsä tulkittiin tuolla laittomaksi uhkaukseksi. Kaikenlaisia amerikkalaisia ystäviä ovat nuo tietyt suomalaiset haalineet itselleen!

Minulla on ollut ihan onnellinen rauhallinen pienen ihmisen elämä tänäänkin! Aamulla kävin siivoamassa ravintolan vessoja. Laitoin kolmelle pojalle ruoat, kun olin hakenut pojat koulusta. Mukana oli myös naapurin poika. Ja he söivät paljon. Kävin jopa juoksulenkillä kauniissa säässä! Sellaista on minun elämäni. Siihen ei kuulu mitään informaatiosodanrintamia. Pelkästään ihmetellen seuraan, mitä siellä ja täällä sekä tuolla kirjoitellaan. En ole tekijä, vaan lukija!

Koen jopa paljon surua, kun minua vedetään mukaan kaikenlaiseen infotaisteluun ilman että itse haluaisin mitenkään siihen osallistua. Tietysti miehenä provosoidun vastaamaan, kun syytöntä syytetään ja mollataan! Pitäisi jaksaa olla hiljaa eikä välittää perättömistä puheista minua vastaan!

Torstin, Joelin, Jessikkan, Saaran ja Ryskyn pitäisi ajatella realistisesti, että minun taustani on hengellinen – raamattu- ja rukouspiiri, eikä siellä informaatiosodan ja politiikan moni-ilmeisiä juonia opetella! Ei minua tarvitse pelätä tai säikkyä! Pelkkä hyvin niukalla koulutuksella varustettu hengenmies!

Eikö voitaisi jo sopia, että unohdatte kokonaan minut! Minä vietän vanhenevan miehen rauhallista perhe-elämää!

Kuva tämän illan juoksulenkiltä:

Juha Molari, D.Th, BBA.
osa-aikainen siivooja
GSM+358 40 684 1172
EMAIL juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)
Twitter: https://twitter.com/molarijuha