perjantai 27. toukokuuta 2016

Siivoojapappa vastaa kahdelle mahtavalle sotasedälle, Joel Harding ja Torsti Sirén



Amerikkalainen sotasetä Joel Harding on ärhäkkäästi ja tunteikkaasti kirjoittanut meikäläistä siivoojapappaa vastaan eilen torstaina 26. toukokuuta 2016. Tämän sotasedän suomalaisiin kollegoihin kuuluvat Jessikka Aro, Torsti Sirén ja Harry Kantola. 


Harding linkitti tunnepurkaukseensa myös muutaman tunnetun suomalaisen vaikuttajan, Johan Bäckman, Ilja Janitskin ja Janus Putkonen. Minun kuljettaminen näiden kolmen edellä mainitun rinnalla on aivan absurdi mittakaavavirhe: ikään kuin kirjoittaisi samassa uutisessa yhtä aikaa veteraanien puulaakijääkiekosta ja jääkiekon World Cupista!

Enhän minä ole Iljaa ikinä edes nähnyt, Januksen näin kerran viisi vuotta sitten. Heidän paikkansa mediassa ja vaikuttamisessa on täysin toinen kuin minulla: minä olen niin kuin miljoonat ihmiset maailmassa, median käyttäjä, mutta he ovat osittain uutisten tekijöitä! Ei minulla ole koskaan ollut pääsyä politiikan tekijöiden luo kasvotusten, mutta heillä on. Minun nimeä ei Venäjän suurlähetystössä Tehtaankadulla tai Venäjän ulkoministeriössä Moskovassa kukaan ole koskaan tallentanut tai kuullut, mutta ainakin Johan ja Janus on varmaan joskus siellä nimeltä mainittu - kyseenalaistamatta heidän aitoa patrioottista suomalaisuutta. Näin rinnakkainasettelut ovat täysin ammattitaidottomia Joel Hardingilla, jonka pitäisi olla kuitenkin alansa yksi parhaista osaajista Amerikan Yhdysvalloissa!

Tietysti olen lukenut MV-lehteä, koska se on eräs parhaista, jopa paras suomenkielinen uutispalvelu tällä hetkellä. Niin minä olen lukenut niin kuin kymmenet tuhannet muut suomalaiset. Olen minä laittanut muutamia linkkejä niin kuin tuhannet muut suomalaiset ovat tehneet. Ei kai informaatiosodankäynnin grand old sotasedät Harding ja Sirén kuvittele, että siivoojapapparainen voisi kirjoitella mitään? Minä kerron salaisuuden: ei ole koulutusta eikä osaamista.

Tämä kuva on ilmeisesti vuosia sitten, sillä viime näkemän perusteella Torsti on kovasti pyöristynyt tämän jälkeen.


Käytän tässä arvonimeä ”sotasetä”, koska en tiedä Joel Hardingin pitkän sotilasuran ja tämän jälkeisen korkeantason sotilastiedustelun ja informaatiosodankäynnin palvelu tuomia sotilasarvoja. Sitä paitsi enhän minä tunnista enkä oikein tunnustakaan sotilasmerkkejä. Minulla ei ole ollut koskaan ns. fetisististä suhdetta merkkeihin. Olen lukenut, että Torsti Sirén olisi everstiluutnantti, mutta en minä huomaa mitään merkittävää eroa kersantin ja everstiluutnantin merkkien välillä. 

Sen olen toki pitkän elämäni aikana oppinut, että everstiluutnantit ovat aika painavia oman massansa puolesta, kun kersantit ovat vielä solakoita. Muuta eroa minä en tunnistakaan. Siksi minua hiukan oudoksuttaa, että massaltaan niinkin huomattava sotasetä kuin Torsti Sirén jaksaa kiinnittää ikävän huomionsa pieneen siivoojapappaan. Olen varmaan 30 kiloa keveämpi pelkästään massaltani kuin sotasetä Sirén, vaikka tämä on varmaan 10 senttiä lyhyempi kuin minä. Näin Sirénin Santahaminassa. Ennen kaikkea palkka osoittaa yhteiskunnallisen aseman: hänen verotettavat ansiotulot ovat lähemmäs 80 000 euroa vuodessa, kun minä saan työttömyyskorvausta ja siivouspalkkioita yhteensä reilun 10 000 euron edestä vuodessa. Miksi painoluokassaan noin suuri sotasetä viitsii kiusasta pientä siivoojapappaa?

Tässä vaiheessa Uncle-Joel oli vielä normaalissa mitoissa, mutta sittemmin uusissa kuvissa hän on kovasti paisunut.


Olen katsonut myös amerikkalaisen sotasetä Joel Hardingin kuvia ja voin todeta, että hän on massaltaan varmaan yli 50 kiloa suurempi kuin meikäläinen ihmispolo. Kaiken sotilaallisen hurjuuden lisäksi Harding oli laatimassa Ukrainan valtiolle informaatiostrategian. Eikö sotasedällä olisi muuta tekemistä kuin hyökätä suomalaista viatonta pientä siivoojapappaa vastaan?

Minä ihmettelen hiukan paheksuen sitä, miten molemmat sotasedät ovat antaneet itsensä turvota niin massiivisiin mittoihin sekä moraalisesti että kilojen osalta. En ainakaan minä jaksaisi juosta tässä ja tuossa iässä enää Cooper-testissä reilusti yli 3000 metrin, jos olisi kannettava tuollaiset liikakilot.
Sotasedillä on hyvin petomainen asenne, kun he hyökkäävät lauman heikointa vastaan – pientä siivoojapappaa vastaan. Eikö tuossa asemassa olevilla sotasedillä olisi parempaa taistelua, jotta he voisivat kokea sankaruuttansa?

Sotasetä Joel Hardingin torstaina 26. toukokuuta julkaistussa tarinassa on monta suoranaista virhettäkin. Hän aloittaa valheen ”todistamisella”, kun MV-lehti kertoo Jessikka Aron poistaneen tarinansa ”pienestä sydänkohtauksesta” sen jälkeen kun MV-lehti kertoi siitä. Todellakin Jessikka Arolla on jälleen tuo sama tarina. Hän palautti sen vuorokauden pähkäilyn jälkeen! Harding hyppää yli nuo monet tunnit, jolloin Aro oli poistanut postauksen.


Torsti kirjoittaa 27. toukokuuta.
Sotasetä Torsti Sirén kirjoittaa perjantaina 27. toukokuuta, että ”Joel Hardingilta tiukkaa settiä voiman pimeän puolen edesottamuksista. West!”. Sirénin epäisänmaallisuus aivan surettaa: kuinka kukaan suomalainen voi myydä sielunsa tuolla tavalla Amerikalle? Ennen kaikkea itse jutun otsikosta alkaen Sirén olisi voinut ohjeistaa sotasetä Hardingia, että eivät nämä ihmiset ole ”Russian Trolls”, vaan ihka aitoja suomalaisia yksilöitä, jotka riippumattomina ihmisinä ovat oppineet kunnioittamaan perustuslaillista vapauttansa ja olla piittaamatta Amerikan propagandakoneistosta! Suomessa asuu kylläkin merkittävä venäläinen kansanosa, varmaan väkimäärältään jo suurempi kuin suomenruotsalaiset, mutta kyllä itse kukin arvioitu henkilö oli Suomessa syntynyt Suomen kansalainen!

Kirjoitan tämän suomeksi, vaikka havaitsen, että Joel Harding lukee suomea Googlen kääntäjän avulla ja moittii sen jälkeen, että minä en osaisi englantia, koska Googlen kääntäjä kääntää niin huonosti suomesta englanniksi. Amerikkalaisen informaatiosodan grand old sotasetä opetelkoon suomea, sillä suomea minä rakastan. Englantia en todellakaan osaa paljoa, enkä juuri tarvitse sitä. Venäjä on paljon kauniimpi kieli sivistynyttä keskustelua varten kuin amerikkalaisten englanti. Voihan Joel Harding pyytää, että hänen suomalaiset kollegat Jessikka Aro, Torsti Sirén ja Harry Kantola kääntävät tämän englanniksi, sillä ihan varmasti Googlen kääntäjä ei osaa kääntää oikein!

Mitä tulee amerikkalaisen informaatiosodan käynnin grand old sotasedän, ”Ungle-Joel”, Joel Hardingin väitteisiin torstain tunteikkaassa jutussa, niin ihan näin pelkkänä siivoojapappana ihmettelen, osaavatko amerikkalaiset sotasedät mitään muuta kuin huume- ja asekaupan sekä alan käyttökokemukset? Kuka tahtoo sellaista koneistoa palvella? 

Miten monien ansioidensa ja asemansa jälkeen sotasetä Joel Harding määrittelee elämääni niin oudosti, puutteellisesti ja virheellisesti? Se tieto pitää toki paikkaansa, että olen joskus toiminut pappina. Papiksi valmistumista varten minun piti käydä pappiskurssia, oppia eräänlaisessa raamattu- ja rukouspiirissä ”uskonasioita” eikä oikeastaan mitään muuta. Ei niillä valmiuksilla kirjoiteta mitään kansallista tai kansainvälistä propagandaa! Niillä valmiuksilla puhutaan taivaasta huonokuuloisille vanhuksille!
Raamattu- ja rukouspiirin kaltainen pappiskurssi oli minulle ilmeisesti otollisempi kuin sotasetä Joel Hardingin veriset elämänkokemukset Yhdysvaltain sotakoneiston monissa tehtävissä, sillä minulle tuli tärkeäksi omantunnon rehti kuuntelu. En voisi olla sellaisen valheen palveluksessa, jota Yhdysvaltain valtiokoneisto edellyttäisi. 

Joel Harding vetoaa CIA:n rakentaman yhdysvaltalaisen radiokanavan Voice of American (VOA) johtajan James Brooken moitteeseen 21.4.2014, jolloin tämä liitti minut osaksi RT-kanavan Kremlin propagandaa Yhdysvaltoja vastaan! Jo silloin ihmettelin, että mikä on oikeastaan tuon tason ihmisten äly, vaikka puhutaan juuri älystä ja intelligenssistä tiettyjen sotilastehtävien osalla? 

Eihän minun RT-kanavalle kirjoittamisessa ole ollut mitään ihmeellistä. Tuhannet ihmiset kirjoittavat blogeja päivittäin! Minä kirjoittelin itsenäisesti muutaman blogin ja se oli kivaa! Se, että Dmitri Medvedev ja Dmitri Rogozin kirjoittivat myös blogia RT:lle kertoo todellakin, miten eri maailmasta tulevat ihmiset saattoivat toimia vapaassa mediassa. Yhdysvalloissa ei varmaan olisi mahdollista, että Obaman kanssa saisin kirjoitella blogia, koska Yhdysvalloissa ei ole yksilöllistä vapautta. Ehkä Amerikassa valtapolitiikka kyylää ihan eri tavalla mielipiteitä ja siksi minun osani on tulkittu totaalisen väärin.

RT-kanavan blogi ei mitenkään edes liity nykyisyyteen, jota sotasetä Joel Harding ei mitenkään onnistu edes kuvaamaan: minä siivoan aamuvarhaisella ravintolan vessoja! 

Sotasetien ärtyminen ravintolan vessoja siivoavaan papparaiseen antaa sen vaikutelman, että Yhdysvallat olisi jo pian romahduksen partaalla, kun sotasedät eivät siedä edes siivoojapapan mahdollista erimielisyyttä heidän informaatiosodankäynnin agendaa vastaan.

Suomalaiset ovat tällaisia, että me emme ole kiintyneet Amerikan Yhdysvaltojen sotakoneistoon ja politiikkaan. Älköön sotasetä Harding ja muut tehkö vääriä johtopäätöksiä suomalaisten asenteista sillä perusteella, että hän on voinut tavata muutaman vähemmän onnekkaan suomalaisyksilön. Selvä valtaosa suomalaisista tahtoo pysytellä sotilasliitto Naton ulkopuolella, koska Amerikan Yhdysvallat on vastenmielinen kumppani suomalaisille. Sitä vastoin me suomalaiset arvostamme oman maamme koskemattomuutta ja suvereenisuutta, minkä vuoksi meille on helppoa elää Venäjän naapurina, sillä tiedämme Venäjän kunnioittavan ja suojaavan Suomen itsenäisyyttä aivan eri tavalla kuin Yhdysvallat. Amerikan historia on ollut jatkuvaa sotaa jo toistasataa vuotta!






Kuvassa allekirjoittanut helmikuussa 2016. 

Juha Molari, D.Th, BBA.
osa-aikainen siivooja
GSM+358 40 684 1172
EMAIL juhamolari-ÄT-gmail.com (-at-= @)
Twitter: https://twitter.com/molarijuha