Statcounter

sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Selvittäkää, kuka on Tony Wilu?

On esitetty arvaus, että hän olisi KAPO:n – Viron suojelupoliisin – cybersodan likainen taistelija antifasisteja vastaan. Hän ei ole mikään valkokaulusversio KAPO:n toimista, vaan virolainen tai suomalainen henkilö, joka antaa likaisia palvelujaan informaatiosodassa demokratiaa, ihmisoikeuksia ja ilmaisuvapautta vastaan.


Tony Wilu on Facebookissa ja sähköpostissa toistuvasti lähettänyt linkkejä minulle ja ystävilleni livejournalin sivustolle ”dozorpidaras Reva”, joka keskittyy Maxim Revan herjaamiseen. Tuolle sivustolle on varastettu Dmitri Linterin lähettämä vastaussähköposti minulle 16.10.2009 kello 22:43:47.

Ilmeisemmin varastaminen on tapahtunut laittomassa tunkeutumisessa Dmitri Linterin sähköpostiin. Tuossa kuvassa on osa tästä sähköpostista, pääosin peitettynä.

Tony Wilu on lähettänyt myös ainakin joillekin Facebook-ystävilleni törkeästi loukkaavaa valheellista tietoa minusta, jopa valehdellen vakavia sairauksia minulle.

Mainituista ”tiedoista” on ollut usein linkki terrorismia mainostavan ja terroristiksi rekrytoivan Kavkaz Centerin –sivuille.

 "Tony Wilu" on kysynyt tiettävästi eräitä ihmisiä Kavkaz Centerin kääntäjiksi, joten hän on ilmeisemmin lähellä Mikael Storsjön hengenheimolaisia, hänellä on aidosti läheinen suhde Kavkaz Centeriin: häiriköllä lienee joku kontakti kyseiseen ihmisoikeusaktivistiin, joka hallinnoi terroristien mainostamiseen omistautunutta web-sivustoa, jonka myös terroristipäällikkö Movladi Udugov on perustanut.

Kuvassa on ”Tony Wilun” lähettämä viesti ja linkki 27.2.2010 kello 9:38 Petri Krohnille Facebookiin, aiheena on törkeä halventaminen minua vastaan, eikä halventaminen tällä kertaa tule edes Kavkaz Centerin juttujen avulla, vaan aiheena ilmaistun minulle väitetyn sairauden avulla.

25.2.2011 hän pisti vastaavia herjauksia Bäckmania ja minua vastaan kirkollisen Kotimaa-lehden keskustelukanavalle:

Äskettäin 26.2.2011 kello 3:19 hän on linkittänyt minulle viestin tallinalaisen Avatud Vabariik/Avoin tasavalta –nuorisojärjestön sivulle. Facebookin sivujen mukaan hän olisi syntynyt 3.6.1971 ja opiskellut Tarton teologisessa akatemiassa, mutta asuu nyt Italiassa Sarzanassa. Suosittelen samaa toimintoa kuin olen nyt ottanut käyttöön: blokkaa Tony Wilu ulos, ettei hän näe edes sivujasi!

Jos voitte auttaa ja tunnistaa, kuka on todellisuudessa ”Tony Wilu”, niin hänelle saatetaan asianmukainen vastaus kaikesta hänen pahoista teoistaan.




- - - -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti